کد خبر : 1939593 | 03 خرداد 1402 ساعت 14:22 | 44.7K بازدید | 13 دیدگاه

کاپیتان‌های جنجالی پرسپولیس و استقلال مدرک A گرفتند

کلاس مربیگری سطح A آسیا در حال برگزاری است و ستاره‌های اسبق پرسپولیس و استقلال نیز مراحل پایانی دریافت مدرک خود را دنبال می‌کنند.

کاپیتان‌های جنجالی پرسپولیس و استقلال مدرک A گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، این دوره 24 روزه  زیر نظر هیات فوتبال کیش که ریاست آن برعهده پازوکی است در حال برگزاری است. مدرس این دوره نادر اعرابی است و از چهره‌های قابل توجه حاضر در کلاس‌های این دوره می‌توان به محمد نوری و امیرحسین صادقی بازیکنان اسبق پرسپولیس و استقلال اشاره کرد.

نوری هافبک اسبق پرسپولیس که سابقه کاپیتانی در این تیم را نیز در کارنامه دارد، به عنوان یکی از برترین گلزنان سرخپوشان اکنون در ابتدای مسیر مربیگری خود، فصل گذشته را در ذوب آهن کار را در کادرفنی مهدی تارتار پشت سر گذاشت. او با گلزنی در دربی و اتفاقاتی جالب و عجیب که در دوران حضورش در پرسپولیس و گل‌ها و خاطره رد شدن گلش در جدال با استقلال و همچنین از دست دادن پنالتی در این دیدار، به چهره‌ای جالب توجه بین هواداران این تیم تبدیل شده است.

امیرحسین صادقی نیز به عنوان یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان استقلال اکنون در تلاش برای دریافت مدرک درجه A آسیاست. او نیز دورانی جالب و عجیب در جمع آبی‌پوشان داشت و بعد از خداحافظی زودهنگام از فوتبال، بیشتر در رده پایه‌ها کار را دنبال کرده و اکنون شرایط را برای دریافت این مدرک در کیش دنبال می‌کند.

1879169

دیدگاه‌ها