کد خبر : 1939659 | 03 خرداد 1402 ساعت 19:16 | 28.6K بازدید | 14 دیدگاه

چالهان‌ اوغلو برای اینتر اسپانسر پیدا کرد!

اینتر در حال گفت‌وگو با ترکیش ایرلاینز است تا این شرکت را به عنوان حامی مالی اصلی و اسپانسر روی پیراهن تیم معرفی کند.

چالهان‌ اوغلو برای اینتر اسپانسر پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در این فصل نمایش موفقی داشته و به فینال جام حذفی ایتالیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است. با این حال، تماشای بازی‌ این تیم –به ویژه برابر میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان- این سوال را به وجود آورد که چرا باشگاهی که به جمع چهار تیم برتر اروپا رسیده، اسپانسر پیراهن ندارد؟

نراتزوری در سال 2021 به 26 سال همکاری با شرکت پیرلی خاتمه داد که این مسئله باعث ناراحتی هواداران شد، چون عملا لوگوی شرکت پیرلی به بخشی از پیراهن اینتر تبدیل شده بود. در فصل 2021-22 شرکت Socios اسپانسر پیراهن این تیم میلانی شد اما فقط یک سال دوام آورد و جای خود را به DigitalBits داد.

همکاری با DigitalBits که در زمینه ارزهای دیجیتال فعال است، برای اینتر یک فاجعه به تمام معنا بود چون این شرکت حتی یکی از قسط‌هایش را هم به اینتر نداد و سرانجام لوگوی آن از روی پیراهن تیم برداشته شد تا پیراهن راه‌راه سیاه و آبی در آخر فصل بدون اسپانسر بماند.

1879259

حالا گزارش شده که اینتر مراحل پیشرفته مذاکرات را با خطوط هوایی ترکیه طی می‌کند تا نام این شرکت روی پیراهن تیم برود و اسپانسر اصلی باشگاه شود.
نکته جالب توجه این است که هاکان چالهان‌اوغلو، بازیکن ترکیه‌ای اینتر، رابط دو طرف است و در پیشرفت مذاکرات نقش دارد.

اینتر امشب در حالی در فینال کوپا ایتالیا با فیورنتینا روبه‌رو می‌شود که بعید است اتفاق خاصی روی پیراهن این تیم بیفتد اما ممکن است تا قبل از فینال لیگ قهرمانان با ترک‌ها به توافق برسند.

ترکیش ایرلاینز هم اکنون اسپانسر تیم‌های گالاتاسرای، ترابزون اسپور و اف.کی سارایوو است.

دیدگاه‌ها