کد خبر : 1939749 | 04 خرداد 1402 ساعت 01:57 | 36K بازدید | 11 دیدگاه

شایسته حضور در اروپا هستیم

دی‌زربی: به عشق گواردیولا مربی شدم

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از تساوی مقابل سیتی به ستایش سبک مربیگری پپ گواردیولا پرداخت.

دی‌زربی: به عشق گواردیولا مربی شدم

به گزارش "ورزش سه"، برایتون در دیدار ماقبل پایانی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی به تساوی 1-1 دست یافت. شاگردان روبرتو دی‌زربی با این تساوی 62 امتیازی شدند؛ آن‌ها با حضور در رتبه ششم سهمیه فصل آینده لیگ اروپا را برای خود رزور کرده اند.

سرمربی برایتون در پایان بازی با قهرمان لیگ برتر گفت: "بازی خیلی سختی بود اما می دانستیم چون بازی با سیتی همیشه سخت است. خیلی خوب بازی کردیم و شایسته یک امتیاز این بازی و حضور در اروپا هستیم."

به عقیده دی زربی شاگردانش مو به مو آن چه که قرار بود انجام دهند را انجام دادند: "آنها شجاعانه بازی کردند. یارگیری نفر به نفر و بازی با توپ خوب را در این دیدار به نمایش گذاشتیم و از سبکی که داریم فاصله نگرفتیم."

1879434

خولیو انکیسو، وینگر پاراگوئه‌ای برایتون با یک شلیک استثنایی از فاصله 30 متری گل تساوی تیمش را به سیتی زد. دی زربی در مورد این سوپرگل گفت: "این یک گل فوق العاده بود. انکیسو بازیکنی با پتانسیل بسیار بالاست. من انتظار بازی بهتری از او دارم. اگر او کنار ما بماند می تواند پیشرفت کند."

دی زربی با ستایش سبک مربیگری پپ گواردیولا اعتراف کرد که بسیاری از نکات مربیگری را از او کپی کرده است: "من عاشق بارسلونا در دوران مربیگری پپ گواردیولا بودم و به همین خاطر مربی شدم. من او را کاملا زیر نظر داشتم و مطالعه زیادی روی کارش انجام دادم. کپی کردن را دوست ندارم و کپی هم نکردم اما زمانی که شروع به مربیگری کردم آن را قبول کردم. پپ همچنان شماره یک است."

دیدگاه‌ها