کد خبر : 1939761 | 04 خرداد 1402 ساعت 09:42 | 47K بازدید | 40 دیدگاه

ادعای اشتباه پپ: وقتی یونایتد سه‌گانه برد، بچه بودم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شده در زمان فتح سه‌گانه توسط منچستریونایتد در سال 1999 پسربچه بوده، در حالی که 28 سال داشته است.

ادعای اشتباه پپ: وقتی یونایتد سه‌گانه برد، بچه بودم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در سال 1999 موفق شد در دیداری دراماتیک در ورزشگاه نوکمپ برابر بایرن مونیخ به پیروزی برسد و فاتح لیگ قهرمانان شود.

این جام در حالی به دست آمد که آن‌ها پیش از آن هم موفق شده بودند قهرمان لیگ برتر و جام حذفی انگلیس شوند و به این ترتیب سه‌گانه جذاب‌شان را تکمیل کردند. 

سیتی هم در حال حاضر در شرایط مشابهی قرار دارد و پیش از این قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورده و حالا منتظر نتیجه فینال جام حذفی برابر یونایتد و فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر است. 

1879415

گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره دشوار بودن تکرار چنین رکوردی گفت: «من زمانی به سه‌گانه فکر خواهم کرد که ما دو جام به دست آورده و برای رویارویی با اینتر در فینال لیگ قهرمانان راهی استانبول باشیم. در آن زمان است که به این موضوع فکر خواهم کرد. 

این اتفاقی است که تنها یک بار در تاریخ فوتبال انگلیس رخ داده است. تنها یک تیم موفق به انجام این کار شده که یونایتد بوده است. سبک پیروزی آن‌ها برابر بایرن مونیخ در نوکمپ واقعا فوق العاده بود. هرچند من در آن زمان پسربچه کوچکی بودم.»

این ادعا در حالی مطرح شد که گواردیولا آخرین قهرمانی‌اش با بارسلونا به عنوان بازیکن را در همان سال به دست آورد. او در سال 1999 که یونایتد فاتح سه‌گانه شد 28 سال داشت و افتخارات بسیاری را هم به دست آورده بود.

دیدگاه‌ها