کد خبر : 1939883 | 04 خرداد 1402 ساعت 19:22 | 24.9K بازدید | 11 دیدگاه

رینا: وینیسیوس نباید هواداران حریف را تحریک کند

پپه رینا معتقد است وینیسیوس جونیور باید رفتار پخته‌تری از خود نشان دهد و هواداران و بازیکنان تیم‌های رقیب را تحریک نکند.

رینا: وینیسیوس نباید هواداران حریف را تحریک کند

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در بازی با والنسیا هدف شعارهای نژادپرستانه قرار گرفت و این ماجرا به سرعت جنجال بزرگی درست کرد. حالا پپه رینا، دروازه‌بان سابق لیورپول و تیم ملی اسپانیا، می‌گوید وینیسیوس باید پخته‌تر رفتار کند.

رینا که هم‌اکنون در ویارئال بازی می‌کند معتقد است ستاره برزیلی رئال اگر از تحریک هواداران رقیب دست بردارد و کمتر به داور اعتراض کند، احترام بیشتری کسب خواهد کرد.

رینای 40 ساله همچنین نژادپرستی را محکوم کرد و درخواست کرد که هواداران مسئول این حادثه برای تمام عمر محروم شوند ولی تاکید کرد: «اسپانیا کشور نژادپرستی نیست.»

رینا به مارکا گفت: «پیش و بیش از هر چیزی، هرگونه رفتار نژادپرستانه‌ای باید متوقف شود. اما بعدش من فکر نمی‌کنم در تمام ورزشگاه‌ها رفتار نژادپرستانه وجود داشته باشد یا همه آنهایی که در ورزشگاهند، نژادپرست باشند.

1879684

آن چهار، هشت یا صدنفری که به وینیسیوس گفته‌اند "میمون" باید محکوم شوند. غم‌انگیز است که چنین اتفاقی می‌افتد. اما سوای این، بعضی وقت‌ها می‌بینم که فقط مسئله نژادپرستی مطرح نیست، مسئله این نیست که یک هوادار نژادپرست است یا نه، مسئله بیشتر این است که یک بازیکن را هدف می‌گیرند چون زیاد حرف می‌زند.

در کل اگر تماشاگران را کمتر تحریک کنی، کمتر رقیب را تحریک کنی و کمتر به داور اعتراض کنی، بیشترین احترام را از همه می‌گیری. به نظرم او باید پخته‌تر رفتار کند، احترام بیشتری برای رقبا قایل شود. این هم نیست که هر بازی خارج از خانه برایش تبدیل به جنگ شود.»

دیدگاه‌ها