کد خبر : 1939963 | 05 خرداد 1402 ساعت 08:21 | 71.9K بازدید | 12 دیدگاه

اومتیتی: چهار سال در زندان بارسلونا بودم

ساموئل اومتیتی، مدافع سابق بارسلونا، حضور در این تیم را به حضور در زندان تشبیه کرد.

اومتیتی: چهار سال در زندان بارسلونا بودم

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی که به پایان انتقال قرضی‌ خود به لچه نزدیک می‌شود در گفت‌وگو با AS در مورد شرایط فعلی و دوران حضورش در بارسلونا توضیحات قابل تاملی ارائه کرده است.

او در مورد دوران سخت حضور در بارسا گفت: "در روزهای ابتدایی انتقالم به فوتبال اسپانیا احساس کردم که به اندازه کافی مورد توجه هستم و سطح فنی‌ام خوب است. بعد از مدتی احساس بی‌اعتمادی کردم، حالم بد شد و فهمیدم که دیگر کسی به من اعتقاد ندارد. آنجا احساس می‌کردم که در یک زندان حضور دارم."

اومتیتی قبل از اینکه تابستان گذشته به صورت قرضی به لچه بپیوندد، در 133 بازی برای بارسلونا به میدان رفت. البته این بازیکن تعداد زیادی از بازی‌های یادشده را در سال‌های نخست حضورش انجام داده بود. او در بخش زیادی از حضورش در نیوکمپ با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد. انتقال اومتیتی به لچه اما موفقیت‌آمیز بود و او در حال حاضر یکی از بهترین‌های فصل لچه است.

اومتیتی تاکید کرد که از حضور در لچه راضی است: "شروع کار در لچه چالش بزرگی بود اما می‌دانم که موفقیت در این مرحله از زندگی‌ام چقدر ارزشمند است. اینجا دوباره حال خوب خود را بازیافتم و به خاطرش از هواداران سپاسگزارم."

به واسطه این عملکرد خوب، لچه در حال بررسی امکان جذب اومتیتی با قراردادی دائمی در انتهای فصل است. الکساندر لاکازت اخیرا تمایل خود را برای بازی کردن کنار دوست صمیمی‌اش، اومتیتی، در لیون را مطرح کرده که مدافع سابق بارسا در مورد آن گفت: "ما چند وقت پیش با هم یک دیدار داشتیم و آنجا قرار گذاشتیم وقتی بازنشسته شدیم کمی بیشتر با هم بازی کنیم!"

دیدگاه‌ها