کد خبر : 1940038 | 05 خرداد 1402 ساعت 15:59 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

خشم هواداران آیندهوون: فن‌نیستلروی! چرا رفتی!

اتحادیه هواداران پی‌اس‌وی آیندهوون از رود فن‌نیستلروی خواسته به سرعت درباره جدایی‌اش از باشگاه شفاف‌‎سازی کند.

خشم هواداران آیندهوون: فن‌نیستلروی! چرا رفتی!

به گزارش "ورزش سه"، فن‌نیستلروی چهارشنبه از سمت خود به عنوان مربی آیندهوون استعفا کرد، در حالی که کمتر از یک فصل به عنوان مربی تیم مشغول به کار بود. شایعات می‌گویند چند بازیکن تیم از سبک مربیگری او ناراضی بوده‌اند.

باشگاه در بیانیه‌ای گفت که فن‌نیستلروی 46 ساله بعد از «چند بار بحث درباره مسائل داخلی» در هفته‌های اخیر، تصمیم به استعفا گرفته است.
راب بوگارتس، رییس اتحادیه هواداران پی‌اس‌وی گفته که استعفای او «ما را غافلگیر کرده و احساس ناامیدی بزرگی به ما داده است.»

او همچنین گفت: «رود بازیکن درجه یکی برای پی‌اس‌وی بود و همه چیز را در دنیای فوتبال تجربه کرده است. با این حال، چیزی اتفاق افتاده که به شدت روی او تاثیر گذاشته. اگر بیاید و توضیح دهد، برای آرامش باشگاه خوب است.»

در حالی که طرفداران در حال گمانه‌زنی هستند که چه اتفاقی افتاده که صبر ستاره سابق منچستریونایتد را لبریز کرده، بوگارتس گفت: «او می‌داند که در دنیای فوتبال، مسائل گاه و بیگاه به بیرون درز پیدا می‌کنند. رود یکشبه با این مسائل روبرو نشده و با این حال، تصمیم به استعفا گرفته.»

فن‌نیستلروی بعد از استعفا با حجم عظیمی از حمایت هواداران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است. باشگاه کمتر از یک ماه قبل قهرمان جام حذفی شد اما حالا بدون مربی مانده. بوگارتس گفت: «هواداران اندوهگین و خشمگین هستند. رود ستاره پی‌اس‌وی است، قهرمان تیم است. او برای باشگاه خیلی مهم است. غم‌انگیز است که حالا باشگاه را این شکلی ترک می‌کند.»

1879955

دیدگاه‌ها