کد خبر : 1940079 | 05 خرداد 1402 ساعت 20:19 | 15.9K بازدید | 7 دیدگاه

آرزوی حسرت‌بار رجب‌زاده برای فجرسپاسی شیراز

مهدی رجب‌زاده پس از ناکامی تیمش در راهیابی به مسابقات لیگ برتر با انتشار یک استوری از زحمات افرادی که به او و فجر کمک کردند، تشکر کرد.

آرزوی حسرت‌بار رجب‌زاده برای فجرسپاسی شیراز

به گزارش "ورزش‌سه"، فجرشهید سپاسی شیراز یکی از تیم‌هایی بود که تا هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول برای رسیدن به لیگ برتر تلاش کرد. مهدی رجب‌زاده که یک فصل قبل‌تر با قشقایی نشان داده بود می‌تواند یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال ایران باشد، در فصلی که به تازگی خاتمه یافت، از ابتدا هدایت فجرشهید سپاسی شیراز که در آن به اهالی فوتبال معرفی شد را برعهده گرفت و توانست از همان روزهای ابتدایی این تیم را که در فصل بیست و یکم نتوانسته بود به حضور خود در لیگ برتر ادامه بدهد را در میان مدعیان صعود قرار بدهد، اما درنهایت این تیم در هفته پایانی با شکستی که مقابل مس شهربابک تجربه کرد، از رسیدن به لیگ برتر بازماند.
رجب زاده در این فصل با 14 پیروزی، 11 تساوی و 7 شکست به کار خود خاتمه داد تا با کسب رتبه چهارم پایین‌تر از شمس آذر، استقلال خوزستان و سایپا به کار خود خاتمه بدهد.
کاپیتان سابق ذوب‌آهن پس از این ناکامی با انتشار پستی اینستاگرامی ضمن تشکر از تمام کسانی که او را در مسیر تلاش برای بازگرداندن دوباره فجر به لیگ برتر همراهی کردند، ابراز امیدواری کرد زردپوشان شیرازی بتوانند جایگاهی همیشگی در لیگ برتر پیدا کنند و در مسابقات آسیایی هم حضور داشته باشند.

1880015

دیدگاه‌ها