کد خبر : 1940097 | 05 خرداد 1402 ساعت 22:50 | 21.4K بازدید | 14 دیدگاه

نه بزرگ اینتر به چلسی: اونانا را با کپا عوض نمی‌کنیم!

چلسی در تلاش‌هایش برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، شکست خورده چرا که باشگاه ایتالیایی حاضر به معاوضه او با کپا آریسابالاگا نیست.

نه بزرگ اینتر به چلسی: اونانا را با کپا عوض نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی ادعا کردند در روزهای گذشته نمایندگان چلسی در شهر میلان با مدیران اینتر جلساتی برگزار کرده و پیشنهاد معاوضه دروازه‌بان‌های دو تیم را ارائه کردند. چلسی به اینتر پیشنهاد داد که در قبال واگذاری کپا آریسالابالگا و درصد کمی از ارزش بازار آندره اونانا، دروازه‌بان فعلی نراتزوری را به خدمت بگیرد.

فصل کابوس‌وار چلسی باعث شده تاد بولی و مدیران این باشگاه تصمیم به تغییرات اساسی در تیم‌شان بگیرند. بولی به خصوص از دروازه‌بان‌های تیمش عصبانی است و خرید دروازه‌بان را یکی از اولویت‌ها می‌داند. بر اساس گزارش‌ها خروج کپا و ادوارد مندی قطعی بوده و اولویت اول آبی‌های برای پست دروازه‌بانی، آندره اونانا از اینتر است.

1880061

توتومرکاتو در گزارشی اعلام کرد پیشنهاد چلسی برای معاوضه کپا و اونانا روی میز مدیران اینتر قرار گرفت و بلافاصله از طرف نراتزوری رد شد.

این گزارش مدعی است کپا در چلسی دستمزد بسیار بالایی دریافت می‌کند و یکی از عواملی که چلسی به دنبال معاوضه این دروازه‌بان اسپانیایی بوده همین است. کپا سالانه 10 میلیون یورو دستمزد از چلسی می‌گیرد و با اینکه چه در دوره گراهام پاتر و چه در دوره فرانک لمپارد دروازه‌بان اول تیم بوده اما نسبت به روزهای خوب خود افت قابل توجهی داشته است.

اینتر به نمایندگان چلسی اعلام کرده تنها زمانی حاضر است به پیشنهادها درباره واگذاری اونانا گوش بدهد که قیمت مد نظرش به صورت نقد پرداخت شود. قیمت مد نظر اینتر برای اونانا 60 تا 70 میلیون یورو اعلام شده است. 


1880062

دیدگاه‌ها