کد خبر : 1940104 | 05 خرداد 1402 ساعت 23:28 | 65.7K بازدید | 51 دیدگاه

پیام شَک به مسی: در آمریکا منتظرت هستم برادر!

شکیل اونیل، اسطوره بسکتبال آمریکا، پیامی احساسی خطاب به لیونل مسی منتشر کرد و گفت امیدوار است خیلی زود او را از نزدیک ببیند.

پیام شَک به مسی: در آمریکا منتظرت هستم برادر!

به گزارش "ورزش سه"، شکیل اونیل، اسطوره بسکتبال NBA که بیشتر با لقب شَک شناخته می‌شود پیامی احساسی برای لیونل مسی منتشر کرد و گفت امیدوار است او را خیلی زود در آمریکا ببیند. با توجه به شایعاتی که درباره انتقال ابرستاره آرژانتینی به تیم فوتبال اینترمیامی وجود دارد این پیام و امیدواری اونیل به دیدار مسی در آمریکا باعث شده شایعه انتقال او به اینترمیامی قوت بگیرد.

شکیل اونیل در این پیامی تصویری با ترکیبی از دو زبان اسپانیایی و انگلیسی خطاب به لئو مسی گفت:" دوستت دارم برادر، تو بهترینی. منتظر دیدنت هستم برادر. تی‌آمو".

1880072

آینده لیونل مسی، فاتح جام جهانی 2022 قطر، با توجه به پایان قراردادش با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری این روزها یکی از داغ‌ترین سوژه‌های فوتبال است. با اینکه انتقال ستاره آرژانتینی به الهلال در عربستان یا بازگشت او به بارسلونا از احتمال بیشتری برخوردار است ولی رسانه‌های آمریکایی همچنان از احتمال پیوستن او به اینترمیامی، باشگاه دیوید بکام، و بازی در لیگ MLS صحبت می‌کنند.

سی‌بی‌اس اسپورت با اشاره به صحبتهای شکیل اونیل می‌گوید اسطوره بسکتبال با این پیام در واقع به کمک دیوید بکام آمده تا مسی را به سفر به آمریکا تشویق کند.

1870447

دیدگاه‌ها