کد خبر : 1940069 | 05 خرداد 1402 ساعت 19:12 | 26.7K بازدید | 29 دیدگاه

گالتیه: شما انتقاد کنید، اما مسی عالی بوده

کریستوف گالتیه، مربی پاری‌سن‌ژرمن، به حمایت از لیونل مسی پرداخت و گفت او در این فصل عالی بوده است.

گالتیه: شما انتقاد کنید، اما مسی عالی بوده

به گزارش "ورزش سه"، مسی این اواخر با انواع خبرهای حاشیه‌ای روبرو بوده است؛ از سفر به عربستان که جنجالی شد تا شایعه جدایی از پاری‌سن‌ژرمن و انتقال به یک تیم دیگر. در این میان، عده‌ای نیز کیفیت بازی‌های او برای تیم پاریسی را زیر سوال برده‌اند.

گالتیه در واکنش به انتقادات از مسی گفت: «من به اظهارنظرها و انتقادات گوش می‌دهم اما وقتی فصلی مثل این داشته باشی، به نظر من که عملکردت عالی بوده.»

خود گالتیه هم با اخبار حاشیه‌ای زیادی روبرو است. شایعات زیادی منتشر شده که می‌گوید او در پایان فصل برکنار خواهد شد و یک مربی نامدارتر جایش را خواهد گرفت. از ژوزه مورینیو به عنوان جدی‌ترین نامزد مربیگری پی‌اس‌جی نام برده می‌شود، چرا که با لوییس کمپوس، مشاور ورزشی باشگاه، رابطه بسیار خوبی دارد.

1879999

تیاگو موتا، بازیکن سابق پی‌اس‌جی، لوییس انریکه، مارسلو گایاردو و آبل فریرا دیگر اسامی‌ای است که در روزهای اخیر به عنوان نامزدهای مربیگری پاری‌سن‌ژرمن مطرح شده‌اند.

اگرچه گالتیه فرانسوی لیگ یک این فصل را خواهد برد، اما به احتمال زیاد برکنار می‌شود، چرا که پوچتینو هم قبل از او لیگ را برد ولی سرنوشتی بهتر از اخراج در انتظارش نبود. با این حال، گالتیه گفت: «من با لوییس کمپوس در تماس دایم هستم. رییس باشگاه را هم اغلب می‌بینم. درباره فصل بعد حرف نزده‌ایم . در مورد اسم‌هایی که مطرح می‌شوند، باید بگویم این بخشی از حرفه من است و اصلا من را آشفته نمی‌کند. شما یک چیزی می‌نویسید و من هر روز یک چیز دیگر را تجربه می‌کنم.»

دیدگاه‌ها