کد خبر : 1940107 | 06 خرداد 1402 ساعت 00:03 | 23.9K بازدید | 10 دیدگاه

وضعیت قرمز در چلسی: تاد بولی از هواداران فرار می‌کند

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.

وضعیت قرمز در چلسی: تاد بولی از هواداران فرار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز یکشنبه در خانه خود استمفوردبریج به مصاف نیوکسل می‌رود تا آخرین بازی خود در این فصل را برگزار کند. روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید تاد بولی، مالک آمریکایی جدید چلسی، در این بازی در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.

طبق سنت همیشگی بازیکنان چلسی در آخرین بازی فصل در میانه زمین حلقه‌ای تشکیل داده و با هواداران خداحافظی می‌کنند. با توجه به اینکه چلسی یکی از کابوس‌وارترین فصل‌های خود در سال‌های اخیر را سپری کرده انتظار می‌رود در زمان اجرای این حرکت با واکنش شدید هواداران مواجه شود.

1880081

بازیکنان چلسی طبق این سنت بعد از تشکیل دادن حلقه در مرکز زمین مقابل سکوها رفته و به ابراز احساسات هواداران پاسخ خواهند داد. این حرکت معمولا به عنوان دور افتخار مشهور است اما هواداران چلسی در روزهای گذشته از آن با عنوان "دور شرم" یاد کرده و می‌‌گویند قصد دارند بازیکنان و مدیران چلسی را به دلیل این فصل وحشتناک خجالت‌زده کنند.

فصل کابوس‌وار چلسی در حالی به پایان می‌رسد که تاد بولی در دو پنجره نقل و انتقالات قبلی مبالغ هنگفتی برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید هزینه کرد. آبی‌های لندن در این فصل سه مربی را روی نیمکت دیدند. ابتدا توماس توخل در اوایل فصل اخراج شد و جانشین او گراهام پاتر هم تا پایان فصل دوام نیاورد تا فرانک لمپارد به عنوان مربی موقت فراخوانده شود. 

1880082

دیدگاه‌ها