کد خبر : 1940190 | 06 خرداد 1402 ساعت 12:44 | 34.4K بازدید | 16 دیدگاه

در انتظار جام: روز سرنوشت‌ساز برای رونالدو

کریستانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان امیدوار است بتواند جام قهرمانی لیگ عربستان را بالای سر ببرد.

در انتظار جام: روز سرنوشت‌ساز برای رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز موعود برای کریستیانو رونالدو است و این بازیکن همچنان امیدوار است که شرایط مطابق میل او و تیمش پیش برود. 

سرنوشت قهرمانی در دستان النصر نیست و این مشکل اصلی برای این ستاره پرتغالی است که رویای فتح لیگ عربستان را در سر دارد. 

الاتحاد امروز باید در زمین الفیحا به مصاف این تیم برود و اگر پیروز شود در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌ها با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول خواهد بود و با توجه به پیروزی در بازی رو در رو برابر النصر جام قهرمانی در دستان این تیم خواهد بود. 

1878971

النصر هم در دیدار همزمان باید به مصاف الاتفاق برود و پیروزی در این بازی به این معناست که آن‌ها باید در انتظار امتیاز از دست دادن تیم رقیب باشند تا همچنان به کسب جام امیدوار بمانند. 

نکته مثبت برای یاران رونالدو این است که الفیحا پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شد شرایط را برای الاتحاد دشوار کند و حتی بازی را به پنالتی بکشاند و همین باعث شده که این ستاره پرتغالی تسلیم نشود و همچنان امیدوار بماند. 

اگر صدرنشین لیگ عربستان امتیاز از دست بدهد و النصر در این دیدار به پیروزی برسد، دیدارهای هفته آخر این رقابت‌ها بسیار جذاب خواهد بود. النصر باید در ریاض به مصاف الفاتح برود و الاتحاد هم در هفته آخر با الطائی دیدار خواهد کرد. 

دیدگاه‌ها