کد خبر : 1940286 | 06 خرداد 1402 ساعت 19:57 | 12.7K بازدید | 7 دیدگاه

جمال موسیالا: تعویضی برای قهرمانی (عکس)

جمال موسیالا در فاصله 5 دقیقه به پایان دیدار کلن-بایرن به بازی رفت و با گلزنی در دقیقه 89، سرنوشت این فصل بوندس‌لیگا را رقم زد.

جمال موسیالا: تعویضی برای قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کلن در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید، توماس توخل که قهرمانی را از دست رفته می‌دید، چاره‌ای جز فرستادن نیروهای هجومی‌اش به زمین نداشت و به همین دلیل جمال موسیالا و ماتیس تل را راهی میدان کرد و یکی از این دو بود که توانست گل قهرمانی بایرن را به ثمر برساند.
در دقیقه 88 بود که ابتدا توپ در سمت راست زمین به لروی سانه رسید و او در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف، توپ را به بدن او کوبید تا این فرصت خوب از دست بدهد. در حالی که هواداران بایرن همچنان داشتند افسوس این موقعیت را می‌خوردند، توپ در سمت دیگر زمین به سرژ گنابری رسید و او هم پشت محوطه جریمه، جمال موسیالا را صاحب توپ کرد.

1880355

ستاره جوان بایرن در حالی که یک بازیکن حریف را پیش رو می‌دید، در عرض حرکت کرد و سپس با شوتی تماشایی، توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد؛ یک گل تماشایی از ستاره‌ای که در این فصل در بازی‌های زیادی به کمک بایرن آمد و این بار هم در بهترین زمان.
موسیالا در این فصل 12 گل زد و 10 پاس گل داد تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان بایرن باشد؛ در فصلی که آنها با از دست دادن جام فاصله زیادی هم نداشتند.

1880354

دیدگاه‌ها