کد خبر : 1940300 | 06 خرداد 1402 ساعت 20:33 | 26.3K بازدید | 7 دیدگاه

حمیدزیچ: می‌روم ولی دوست داشتم ادامه بدهم!

حسن صالح حمیدزیچ، بعد از اخراج از پست مدیر ورزشی بایرن مونیخ، گفت شش سال خدمت به بایرن به‌عنوان مدیر ورزشی برایش باعث افتخار است.

حمیدزیچ: می‌روم ولی دوست داشتم ادامه بدهم!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن‌مونیخ با انتشار بیانیه‌ای به امضای رئیس باشگاه، هربرت هاینر، رسماً اخراج حسن صالح حمیدزیچ از پست مدیر ورزشی باشگاه را اعلام کرد.

حمیدزیچ در حالی بعد از شش سال حضور در این پست بایرن را ترک می‌کند که باواریایی‌ها امشب در هفته پایانی بوندس‌لیگا به‌شکلی دراماتیک و به لطف توقف دورتموند و البته پیروزی بایرن مقابل کلن، موفق شدند قهرمانی در بوندس‌لیگا را به دست بیاورند.

1880383

حسن صالح حمیدزیچ بعد از اعلام رسمی اخراجش بیانیه‌ای منتشر کرد و نوشت: «شش سال کار کردن به‌عنوان مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ برای من باعث افتخار است. می‌خواهم از همه بازیکنان، مربیان و کل کارکنان باشگاه تشکر کنم. این مسیر لذت‌بخشی بود که با هم طی کردیم و البته دوست داشتم ادامه پیدا می‌کرد. ولی به تصمیم مجمع عالی نظارتی باشگاه احترام می‌گذارم. اف‌سی بایرن‌مونیخ از هر چیزی بالاتر است و برای تیم و هوادارانش آرزوی اتحاد و موفقیت می‌کنم».

حمیدزیچ که در دوران فوتبالی‌اش بازیکن بایرن‌مونیخ بود، در آگوست 2017 به این باشگاه برگشت تا به‌عنوان مدیر مشغول به کار شود. در دوران مدیریت ورزشی او بایرن‌مونیخ شش بار فاتح بوندس‌لیگا، یک بار قهرمان چمپیونزلیگ و یک بار هم فاتح جام باشگاه‌های جهان شد.

1880384

دیدگاه‌ها