کد خبر : 1940375 | 07 خرداد 1402 ساعت 09:30 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

توجیهات عجیب بعد از ناکامی بزرگ در آسیا!

تیم شهداب ایران در جام باشگاه‌های آسیا ناکامی تلخی را تجربه کرد.

توجیهات عجیب بعد از ناکامی بزرگ در آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود. در حالی که تصور می شد این تیم شانس اول قهرمانی در این تورنمنت باشد اما این اتفاق رخ نداد و شهداب حتی نتوانست روی سکو برود تا بعد از 22 سال نماینده والیبال ایران هیچ مقامی کسب نکند.

کار شهداب یعنی سرمایه گذاری روی والیبال و البته دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر کاملا قابل تمجید است و باید بیشتر چنین باشگاه هایی را در والیبال ببینیم اما یک مسئله انتقادآمیز در رابطه با این باشگاه وجود دارد که اخیرا به شکل عجیبی اوج گرفته است.

«لازم به ذکر که قرارداد محمدرضا حضرت پور با باشگاه شهداب یزد حدود یک ماه قبل منعقد شده بود و در اقدامی عجیب و غیر قانونی و برخلاف قوانین FIVB از حضور این بازیکن در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به همراه تیم والیبال شهداب یزد ممانعت به عمل آمد و باشگاه شهداب یزد نیز برای حفظ منافع ملی با این موضوع مخالفت نکرد و در برابر این اتفاق سکوت اختیار کرد.»

این بخشی از مطلب باشگاه شهداب برای اعلام خبر انتقال محمدرضا حضرت پور به این تیم بود. این در حالیست که بر اساس قوانین فدراسیون والیبال ایران تیم ملی الزامی برای در اختیار قرار دادن محمدرضا حضرت پور به باشگاه شهداب نداشته است.

1739287

از طرف دیگر میثم صالحی، یکی از بازیکنان تیم ملی بود که در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرد و دچار مصدومیت جزئی شد تا حضور او در هفته اول لیگ ملت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و شاید این اتفاق به شکل مشابه می‌توانست برای حضرت پور هم رقم بخورد.

به طور کلی ناکامی در آسیا را نمی‌شود با چنین استدلال‌هایی توجیه کرد و به نظر می رسد که شهداب باید دلایل این موضوع را در مسائل دیگر بررسی کند. باشگاهی که در بسیاری از مسائل یک‌ الگو محسوب می‌شود و باید از این حیث نیز رویه بهتری را در پیش بگیرد.

دیدگاه‌ها