کد خبر : 1940382 | 07 خرداد 1402 ساعت 10:27 | 30.3K بازدید | 28 دیدگاه

ادعای عجیب: فصل یونایتد از آرسنال موفق‌تر بود!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم فصل موفق‌تر و بهتری نسبت به آرسنال داشته است.

ادعای عجیب: فصل یونایتد از آرسنال موفق‌تر بود!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با پیروزی هفته گذشته ‌برابر چلسی صعودش به لیگ قهرمانان فصل آینده را قطعی کرد تا به یکی از اهدافش در این فصل رسیده باشد. 

از سوی دیگر، آرسنال که 247 روز صدر جدول لیگ برتر را در اختیار داشت، در بدترین زمان ممکن دچار لغزش شد و در نهایت جام قهرمانی را بار دیگر به منچسترسیتی واگذار کرد تا این فصل را بدون جام به پایان برساند. 

این در حالی است که شیاطین سرخ پیش از این موفق شده بودند قهرمانی جام اتحادیه را به دست آورند و حالا باید در فینال جام حذفی انگلیس برابر منچسترسیتی قرار بگیرند. 

1875407

فردیناند در پادکستش در پاسخ به این سوال که آیا فصل یونایتد از آرسنال موفق‌تر بوده گفت: «اگر شما بازیکن بودید، دوست داشتید چهارم شوید و جامی ببرید، هر جامی که باشد! یا سوم شوید و جامی ببرید و به لیگ قهرمانان صعود کنید یا دوم شوید و هیچ جامی نبرید اما در کورس قهرمانی باشید؟ 

اگر من بودم، بردن جام را انتخاب می‌کردم و مهم نبود که در کدام یک از این سه جایگاه در جدول قرار می‌گیرم، فقط به دنبال جام و سهمیه لیگ قهرمانان بودم. این یعنی فصل یونایتد موفق‌تر بوده است. باید به احترام آرسنال و میکل آرتتا کلاه از سر برداشت. آن‌ها کار بزرگی انجام دادند اما این بحث متفاوتی است.»

دیدگاه‌ها