کد خبر : 1940486 | 07 خرداد 1402 ساعت 18:20 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

سه باخت پیاپی: تیم بکام در قعر جدول MLS!

فیل نویل، مربی تیم دیوید بکام، بعد از یک باخت دیگر و قعرنشینی در جدول گفت: «من عصبانی‌ام.»

سه باخت پیاپی: تیم بکام در قعر جدول MLS!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی ماه‌های سختی را تجربه می‌کند. تیم دیوید بکام این هفته وضعیت بدتری هم پیدا کرد؛ چرا که با یک گل مغلوب مونترئال شد. تک گل این مسابقه را چینونسو اوفر نیجریه‌ای در نیمه دوم بازی به ثمر رساند.

حالا میامی برای سومین هفته پیاپی است که در MLS (لیگ حرفه‌ای آمریکا) شکست می‌خورد. تیم دیوید بکام که فیل نویل مربیگری آن را برعهده دارد، از 12 بازی اخیرش فقط دو تا را برده و با کسب 15 امتیاز از 14 مسابقه در قعر جدول کنفرانس شرق ایستاده است.

1880766

دیوید بکام که میامی را سه سال قبل راه‌اندازی کرد، اصلا برنامه نداشت تیمی چنین ضعیف بسازد که در ته جدول جا خوش کند. فیل نویل بعد از این شکست گفت: «بازیکنان واقعا عصبانی‌اند. من عصبانی‌ام. با فرصت‌هایی که خلق کردیم، باید این بازی را می‌بردیم. سه یا چهار فرصت فوق‌العاده داشتیم و با یک کم خونسردی، می‌توانیم گل بزنیم.»

کمی پیش‌تر به نظر می‌رسید نویل سرانجام توانسته تیم را روی غلتک بیندازد. آنها بعد از شش باخت پیاپی توانستند چند بازی پشت سر هم را ببرند و دو مسابقه در جام حذفی را نیز با برد پشت سر بگذارند اما حالا دوباره روی نوار باخت افتاده‌اند.

دیدگاه‌ها