کد خبر : 1940519 | 07 خرداد 1402 ساعت 20:59 | 7.3K بازدید | 15 دیدگاه

یونایتد 2-1 فولام، رتبه سوم با دست‌های دخیا

منچستریونایتد توانست در یک بازی سخت و فشرده 2 بر یک فولام را شکست دهد تا به مقام سوم لیگ برتر دست پیدا کند.

یونایتد 2-1 فولام، رتبه سوم با دست‌های دخیا

به گزارش "ورزش سه"، فولام در شروع بازی بیش از میزبان مالک توپ بود، با این حال کمتر می‌توانست از این امتیاز بهره بگیرد و دروازه یونایتد را تهدید کند. تا اینکه دقیقه 19 فرا رسید و سفیدپوشان فولام به گل برتری دست پیدا کردند.
در این دقیقه، تته از یارگیرش فرار کرد و کرنر ویلیان را با ضربه سر به تور دروازه دخیا دوخت.

ویدئو: 302124

به نظر می‌رسید شب، شب فولام باشد. این تیم در دقیقه 25 هم یک ضربه پنالتی به دست آورد. کایرنی وارد محوطه جریمه شد ولی کاسمیرو به جای توپ، پای او را زد و یک پنالتی به تیم مهمان هدیه داد.

1880835

الکساندر میتروویچ پشت توپ ایستاد و آن را به پایین، سمت راست زد اما دخیا شیرجه‌ای تماشایی رفت و توپ را دفع کرد.

دو دقیقه بعد، یونایتد می‌رفت تا بازی را به تساوی بکشاند. مارکوس رشفورد پاس فرد را گرفت و پیش تاخت اما ضربه‌اش از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه بیرون رفت.

1880837

پس از این صحنه، مهم‌ترین موقعیت به دست آمده منجر به گل یونایتد شد. برونو فرناندز توانست لوکیچ را پشت سر بگذارد و فرد را درون هجده قدم صاحب توپ کند. او از سمت چپ نفوذ کرد و تته روی پایش تکل رفت و همین باعث شد توپ جلوی پای جیدون سانچو بیفتد تا گل راحتی را بزند. یک-یک مساوی.

نیمه دوم با حمله مهلک یونایتد شروع شد. کاسمیرو از میان مدافعان فولام توپ را به رشفورد رساند اما ضربه او در دقیقه 47 به طرز خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

1880839

یونایتد سرانجام مزد حملاتش را در دقیقه 55 گرفت و فرناندز توانست گل برتری را به ثمر برساند. ستاره پرتغالی پاس فرد را گرفت، جلو رفت و با یک چیپ زیبا از بالای سر دروازه‌بان فولام گل دوم شیاطین سرخ را زد. پاس عمقی و زیبای فرد برای او، خودش ارزش یک گل را داشت.

1880838

در ادامه، بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و هر کدام از تیم‌ها گاه و بیگاه حمله‌ای را روی دروازه همدیگر تدارک می‌دیدند اما در دقیقه 86 این دخیا بود که بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد. سولومون از پشت 18 قدم با شوتی زمینی دروازه یونایتد را نشانه رفت اما دخیا آن را مهار کرد تا بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع یونایتد تمام شود.

1880836

دیدگاه‌ها