کد خبر : 1940523 | 07 خرداد 1402 ساعت 21:14 | 9.2K بازدید | 12 دیدگاه

ساوتهمپتون 4-4 لیورپول: بهترین بازی قرمزها

رویارویی ساوتهمپتون و لیورپول در بازی هفته پایانی لیگ برتر با تساوی پرگل 4-4 به پایان رسید.

ساوتهمپتون 4-4 لیورپول: بهترین بازی قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی رقابت‌های فصل لیگ برتر انگلیس امشب لیورپول میهمان ساوتمپهتون بود و در نهایت با نتیجه 4-4 به تساوی دست پیدا کرد.

این رویارویی با حملات لیورپول آغاز شد که آن‌ها خیلی زود هم به نتیجه دست پیدا کردند. پرس از محوطه جریمه حریف در دقیقه 10 باعث شد روی پاس اشتباه رومئو لاویا، دیگو ژوتا در چند قدمی دروازه خالی فقط یک ضربه ساده برای گلزنی نیاز داشته باشد.

ویدئو: 302126

تنها 4 دقیقه پس از این گل روبرتو فیرمینو موفق شد در آخرین بازی رسمی با پیراهن لیورپول گلزنی کند. فیرمینو با پاس فابینیو در آستانه ورود به محوطه جریمه به توپ رسید.

فریب او برای اقدام به شوتزنی موجب شد دو مدافع پیش روی فیرمینو تعادلشان را از دست داده و او پس از هدایت توپ به سمت راستش، با ضربه محکم توپ را از میان پاهای الکس مک کارتی عبور داد.

1880870

نیمه اول بازی تحت تاثیر گلزنی دو تیم بود و ساوتهمپتون در دقیقه 1۹ به حملات لیورپول پاسخ داد. جیمز وارد-پروس پاس عرضی به محوطه جریمه لیورپول را قبل از اقدام ترنت الکساندر آرنولد، با ضربه دقیق وارد دروازه حریف کرد.

ساوتهمپتون نیمه اول را با شکست پشت سر نگذاشت و در دقیقه 28 یک مرتبه دیگر گلزنی کرد. این بار کمال الدین سولمانا روی پاس والکات بین مدافعان لیورپول به توپ رسید و با شوت زمینی گل تساوی را به ثمر رساند.

1880872

نیمه دوم بازی هم پرگل بود و رویارویی دو تیم با موقعیت‌های مناسب گلزنی دنبال شد. سولمانا تنها پس از اینکه 2 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود برای دومین بار در این بازی به لیورپول گل زد. روی ضدحمله سریع که 5 بازیکن ساوتهمپتون به سمت دروازه لیورپول حرکت می‌کردند او توپ را از زمین خودی به نیمه حریف برد و با یک ضربه کائویمین کلهر را مغلوب خود کرد.

برخلاف نیمه اول، در 45 دقیقه دوم میزبان تیم بهتری بود و لیورپول فرصت جدی برای گلزنی ایجاد نمی‌کرد تا اینکه در دقیقه 64 چهارمین گل قدیس‎‌ها به ثمر رسید.  آدام آرمسترونگ پاس اشتباه جوردن هندرسون را در میانه میدان دریافت کرد و به سمت دروازه لیورپول فرار کرد تا در حالی که بازیکنان حریف سعی داشتند او را مهار کنند با یک ضربه به زاویه موافقش از سمت راست دروازه به گل برسد.

1880873

نتیجه باورنکردنی امشب در نیمه دوم به این صورت رقم خورد که لیورپول برای کامبک اقدام کرد و تعویض یورگن کلوپ به تعویض طلایی او تبدیل شد.

کودی خاکپو که به جای کورتیس جونز وارد زمین شده بود، در دقیقه 72 روی پاس الکساندر آرنولد در آستانه دروازه موفق شد کمی آن‌طرف‌تر از دروازه‌بان که برای مهار توپ از دروازه خارج شده بود، گلزنی کند.

1880869

لیورپول با این گل نشان داد برای تغییر نتیجه بازی آمادگی دارد و فقط 2 دقیقه پس از گل خاکپو، ژوتا دومین گل خود در این بازی را به ثمر رساند. ضدحمله قرمزها با پاس محمد صلاح به ژوتا، مهاجم پرتغالی را در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه پر قدرت او دور از دستان مک کارتی به تور دروازه چسبید.

شوت سرضرب صلاح در دقیقه 80 روی ارسال از خط دفاعی لیورپول از بالای سر مک کارتی که برای مهار توپ خارج شده بود عبور کرد و به تیرک عمودی برخورد کرد تا راهی اوت شود و مهاجم مصری حسرت گلزنی در این بازی را فریاد بزند.

بازی تا پایان وقت‌های معمولی با تساوی دنبال شد و دو تیم در 7 دقیقه وقت اضافه هم برای تغییر نتیجه تلاش کردند اما در پایان به تساوی رضایت دادند.

لیورپول با این تساوی 67 امتیازی شد و در رتبه پنجم ایستاد تا سهمیه لیگ اروپا را کسب کند. ساوتهمپتون هم که از قبل سقوطش قطعی شده بود 25 امتیازی شد.

دیدگاه‌ها