کد خبر : 1940530 | 07 خرداد 1402 ساعت 21:52 | 32.8K بازدید | 48 دیدگاه

کری تن‌هاخ وسط اولدترافورد: هنوز سیتی مانده!

مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.

کری تن‌هاخ وسط اولدترافورد: هنوز سیتی مانده!

به گزارش "ورزش سه"، مربیان و بازیکنان منچستریونایتد بعد از پیروزی برابر فولام در زمین ماندند تا با هواداران خداحافظی کنند. طبق آنچه مرسوم است، خانواده بازیکنان هم روی چمن ورزشگاه به آن‌ها ملحق شدند و عکس یادگاری گرفتند. بازیکنان نیز به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

این در حالی است که بیشتر تماشاگران در ورزشگاه مانده بودند و بعد از سوت پایان مسابقه، اولدترافورد را ترک نکرده بودند. آنها برای مدتی طولانی بازیکنان و مربیان تیم را با دست زدن تشویق کردند و بدون وقفه شعار می‌دادند تا اینکه نوبت به حرف زدن مربی یونایتد رسید.

1880898

در این مراسم، اریک تن‌هاخ در وسط زمین ایستاد و پشت میکروفن خطاب به هواداران تیمش گفت: «اول از همه می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم. فکر می‌کنم فصل درخشانی داشتند. از کارکنان هم ممنونم و می‌خواهم از همه شما (طرفداران) تشکر کنم. ممنون بابت حمایت و پشتیبانی و مشارکتی که در تیم داشتید. عالی بود، بنابراین ممنونم.

ولی در عین حال هنوز یک بازی دیگر مانده و مطمئنم این بازیکنان همه توان‌شان را می‌گذارند تا هفته آینده منچسترسیتی را شکست دهند. مطمئنم فرصت خوبی داریم تا جام را به اولدترافورد برگردانیم.»

دیدگاه‌ها