کد خبر : 1940536 | 07 خرداد 1402 ساعت 22:07 | 39.4K بازدید | 31 دیدگاه

سندی داریم که حقانیت ما را ثابت می‌کند؛

حرف‌های امیدوارکننده مومنی برای هواداران استقلال

محمد مومنی می‌گوید هنوز حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است.

حرف‌های امیدوارکننده مومنی برای هواداران استقلال

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه نشست کانون مربیان ایران درباره دغدغه بزرگ هواداران استقلال درباره حذف یا عدم حذف استقلال از آسیا در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار "ورزش‌ سه" بیان کرد: قبلا هم گفتم ما یک نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا و آقای استراماچونی دادیم که ما توانایی پرداخت داریم. ایشان به هر حال قبول نکرد. گفتیم نقد می‌توانیم بدهیم ولی ایشان قبول نکرد. این سندی است که ما آمادگی پرداخت به آقای استراماچونی را داشتیم، ولی محدودیت‌هایی که در کشور وجود داشت، سبب شد تا نتوانیم این پول را پرداخت کنیم. این موضوع می‌تواند در کنفدراسیون فوتبال آسیا از حقانیت ما دفاع کند که ما می‌توانستیم پول آقای استراماچونی را پرداخت کنیم و توانایی‌اش وجود داشته ولی قبول نکرده است.

او سپس در واکنش به این سوال که استقلال همین حالا هفت طلبکار دارد، گفت: فکر نمی‌کنم. آن چیزی که با مالی صحبت کردیم، طلبکاری نداریم و همه طلب‌ها در تاریخی که بانک شهر به ما گفته، ارسال شده است و مشکلی نداریم.

مومنی در واکنش به این سوال که اگر استقلال به آسیا نرود، همه از جمله بانک شهر، سازمان خصوصی سازی و مسئولان باشگاه استقلال مقصر هستند، اینطور پاسخ داد: همه مقصریم را نمی‌دانم. ببینید این هواداری که در گرما و سرما از تیمش حمایت می‌کند، ما باید به آنها بیشتر فکر کنیم. به هر حال ما را به عنوان نماینده خودشان قبول کرده‌اند، باید تلاش و کوشش زیادی بکنیم تا خواسته حداقلی آنها در آسیا برآورده شود. ما هم تلاش و کوشش کردیم. مسئولان وزارت ورزش خیلی تلاش کردند. بانک شهر به ما کمک کرده. سازمان خصوصی سازی با اینکه خیلی به آن معترض هستند، خیلی به ما کمک کرده تا این بدهی‌های حداکثری را تقلیل بدهیم.

او سپس با تقدیر و تشکر از قربان زاده گفت: آقای قربان زاده پای کار بوده، باشگاه می‌آمد، پیگیری می‌کرد و قابل تقدیر و تشکر است. البته خیلی‌ها به او نقد دارند که به خودشان مربوط است. اما در حیطه کاری ما کمک کرده و من از او ممنونم.

مومنی سپس ادامه داد: ولی با تمام اوصاف این‌ها برای ما آسیا نمی‌شود. باید یک تلاش دیگر با بچه‌های هیئت مدیره انجام بدهیم تا بتوانیم با کمک آقای تاج که در آسیا کرسی دارد، حق استقلال را زنده کنیم. 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این سوال که آیا همچنان به حضور در آسیا امیدوار است، گفت: ما همیشه به امید زنده‌ایم. سعی و تلاش خودمان را می‌‎کنیم که این اتفاق رخ بدهد.
مومنی در واکنش به این سوال که تا چه زمانی استقلال وقت دارد، توضیح داد: ما تا ساعت 12 شب 9 خرداد ماه وقت داریم. البته به کمیته استیناف شکایت کرده‌ایم تا شاید به ما کمک بکنند.

دیدگاه‌ها