کد خبر : 1940541 | 07 خرداد 1402 ساعت 22:25 | 25.2K بازدید | 13 دیدگاه

کلوپ: این همه جنون برای من زیادی بود!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 4-4 مقابل ساوتهمپتون در آخرین بازی فصل گفت تیمش از ناراحتی هواداران آگاه است و فصل بعد بهتر کار خواهد کرد.

کلوپ: این همه جنون برای من زیادی بود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در آخرین هفته فصل لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون رفت و در یک بازی عجیب و پرگل در حالی که ابتدا 4-2 عقب افتاده بود در نهایت با تساوی 4-4 به کار خود پایان داد.

لیورپول که حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشده و فصل آینده در لیگ اروپا بازی می‌کند حالا باید برای فصل آینده آماده شود. یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت از عصبانیت و ناراحتی هواداران آگاه است. او گفت لیورپول دائما به خودش یادآوری می‌کند که فصل بعد باید بهتر باشد.

1880920

این همه جنون برای من زیادی بود
بازی دیوانه‌واری بود. راستش را بخواهید این همه جنون برای من زیادی بود و من این حد از اتفاقات عجیب فقط در یک مسابقه را نمی‌پسندم. شروع ما خیلی خوب بود و در پایان بازی بی‌نظیر بودیم. ولی در میانه مسابقه خوب نبودیم. به همین سادگی.

ما به ساوتهمپتون فرصت دادیم. در را باز کردیم و اجازه دادیم به گل برسند. البته باید قبول کنیم که آنها هم آماده استفاده از این فرصت بودند. باید بگویم که ساوتهمپتون باشگاه خیلی خوبی به نظر می‌رسد و از کل فضایی که اینجا تجربه کردیم می‌شود حدس زد که این باشگاه، باشگاه مهمی است.

همه گل‌هایی که خوردیم تقصیر خودمان بود
بازیکنان ساوتهمپتون می‌خواستند از آخرین فرصت حضورشان در لیگ برتر حداکثر استفاده را ببرند و ما هم با کارهای احمقانه‌ای مثل پاس دادن در لحظات اشتباه به آنها کمک کردیم. ما چهار گلی دریافت کردیم که همه تقصیر خودمان بود.

برای مردم سرگرم‌کننده بود ولی من لذت نبردم
من از اینکه تیمم 4-2 عقب بود ولی بازگشت و کار به تساوی کشاند خیلی خوشم آمد. هفته قبلی خیلی‌ها می‌گفتند لیورپول دیگر اهمیتی نخواهد داد ولی امروز بچه‌ها کاملا هوشیار بودند. این بازی 4-4 تمام شد یعنی هشت گل داشت. شک ندارم برای کسانی که تماشا کردند این بازی خیلی سرگرم‌کننده بود. ولی من خیلی لذت نبردم.

فصل آینده بهتر خواهیم بود
ما فصل آینده از درس‌های این فصل استفاده خواهیم کرد. دائم به خودمان یادآوری خواهیم کرد که باید بهتر باشیم. این را درک می‌کنم که هواداران لیورپول به خاطر این فصل خیلی ناراحتند. ما این را می‌فهمیم. ولی این تیم پتانسیل‌های زیادی دارد که از خیلی از آنها استفاده نکرده است.

دیدگاه‌ها