کد خبر : 1940549 | 07 خرداد 1402 ساعت 22:53 | 10.8K بازدید | 7 دیدگاه

آرتتا: مسیری که طی کردیم واقعاً زیبا بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 5-0 مقابل وولوز در آخرین بازی فصل گفت از جو احساسی پایان مسابقه در استادیوم امارات به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

آرتتا: مسیری که طی کردیم واقعاً زیبا بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در خانه خود میزبان وولورهمپتون بود تا در هفته پایانی و سی و هشتم لیگ برتر به مصاف این تیم برود. شاگردان آرتتا با ارائه نمایشی درخشان و با دو گل ژاکا و گل‌هایی از ساکا، ژسوس و کیویور موفق شدند حریف‌شان را 5-0 در هم بکوبند.

میکل آرتتا در پایان بازی گفت او و تیمش قصد داشتند بازی آخر فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کنند تا هواداران در استادیوم خانگی باشگاه از عملکرد تیم‌شان لذت برده و سرگرم شوند.

او به هواداران یادآوری کرد که مسیر زیبایی را در این فصل طی کردند و در عین حال گفت او و بازیکنانش می‌دانند که هدف نهایی قهرمانی و فتح جام‌ها است و آنها بعد از استراحتی کوتاه برای رسیدن به این هدف دوباره تلاش خواهند کرد.

1880938

می‌خواستیم هواداران از بازی آخر فصل لذت ببرند
می‌خواستیم این فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم. هدف این بود که عملکردی داشته باشیم که در طول فصل نشان داده بودیم. می‌خواستیم بازی را ببریم و هواداران را سرگرم کنیم. بعد از بازی با جوی که در استادیوم بود همه احساساتی شده بودیم. اینجا است که می‌شود ارتباط بین ما و هوادار را به خوبی احساس کرد.

ارتباط ما و هواداران بی‌نظیر است
حتما دیده‌اید که این ارتباط چقدر برای مهم بوده. در دو بازی قبلی بازیکنان ما ناراحت بودند و می‌خواستند هر طور شده حمایت‌های هواداران را جبران کنند. این هوادار سزاوار یک بازی درخشان بود تا خاطره خوبی از پایان فصل داشته باشد. این را شاید بتوانیم اولین بازی فصل آینده بدانیم. من از بازی تیمم خیلی راضی‌ام.

تیم فوتبال و هواداران در کنار هم روح این باشگاه را می‌سازند
ما در کنار هم روح این باشگاه را به نمایش گذاشتیم. روح این باشگاه هوادار است. می‌دانیم که مقصد اصلی رسیدن به قهرمانی و فتح جام‌ها است و ما هر روز برای رسیدن به آن نقطه تلاش می‌کنیم.

فراموش نکنیم که مسیر زیبایی را با هم طی کردیم
نباید فراموش کنیم مسیری را طی کردیم که واقعا زیبا بود. آرسنال و همه هوادارهایی که در این مسیر همراه ما بودند لیاقت این را داشتند که در آخرین بازی فصل از تیم‌شان لذت ببرند. حالا وقت آن است که استراحت کنیم، به آنچه در طول فصل اتفاق افتاد فکر کنیم و بار دیگر تلاش را شروع کنیم.

دیدگاه‌ها