کد خبر : 1940580 | 08 خرداد 1402 ساعت 01:38 | 69.4K بازدید | 56 دیدگاه

معجزه‌ای که به یک سوتی بزرگ انجامید

تکرار جمعه سیاه تبریز در هامبورگ (عکس)

هواداران هامبورگ مشغول جشن گرفتن بازگشت تیم خود به بوندس‌لیگا بودند که با یک شوک بزرگ مواجه شدند.

تکرار جمعه سیاه تبریز در هامبورگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی بوندس‌لیگای 2 اتفاق بسیار عجیبی رخ داد که باعث سردرگمی هواداران هامبورگ شد؛ گوینده ورزشگاه بدون اطلاع از نتیجه دقیق بازی همزمان صعود هامبورگ به بوندس‌لیگای یک را اعلام کرد، اما دقایقی بعد مشخص شد که واقعیت چیز دیگری بوده است.

هواداران هامبورگ با این باور که تیمشان بعد از 5 سال به بوندس‌لیگا برگشته برای برپایی جشن وارد زمین چمن شدند. آنها اما خبر نداشتند که تیم رقیب در دیدار همزمان در یک کامبک باورنکردنی شکست 2-1 را به 3-2 تبدیل کرده است.

1881012

سه تیم دارمشتات (67) هایدن‌هایم (64) و هامبورگ (63) در هفته پایانی بوندس لیگا 2 به دنبال کسب دو سهمیه صعود مستقیم به بوندس‌لیگا یک بودند. هامبورگ تنها در صورت رخ دادن یک معجزه (شکست هر دو رقیب خود) می‌توانست به این مهم دست یابد. دارمشتات با شکست 4-0 نصف این راه را رفت و هایدن‌هایم هم تا دقیقه 90 با شکست مقابل رگنزبرگ صعود هامبورگ را قطعی کرده بود، اما دو گل در دقایق 93 و 99 این تیم را به پیروزی 3-2 رساند تا معجزه اتفاق نیفتد.

هامبورگی‌ها با یک گل از سد ساندوسن گذشتند و گوینده ورزشگاه به تصور اینکه رگنزبرگ از سد هایدن‌هایم گذشته بازگشت تیم قدیمی بوندس‌لیگا را اعلام کرد تا هوداران هامبورگ از فرط شادی به داخل زمین هجوم بیاورند. در همین لحظات بود که هایدن‌هایم دو گل زد و پیروز شد. خبر خیلی زود به محل جشن هامبورگی‌ها رسید تا هواداران این تیم در میان بهت و اندوه جشن را نیمه کاره رها کنند و راهی خانه‌هایشان شوند. گوینده ورزشگاه که متوجه سوتی بزرگ خود شده بود از هواداران عذرخواهی کرد، اما قطعا این اتفاق هیچوقت از ذهن آنها پاک نخواهد شد.

1881011

هواداران هامبورگ حالا باید با مرور این روز کابوس‌وار یک بازی دیگر برای بازگشت تیمشان صبر کنند و اتفاقی را در ذهن خود مرور کنند که مشابه آن سال 94 در تبریز رخ داد و طی آن با وجود قهرمان شدن سپاهان، هواداران تراکتور با اعلام گوینده ورزشگاه به تصور قهرمانی تیم شان وارد زمین شدند اما دقایقی بعد از واقعیت مطلع شده و حال هواداران هامبورگ را پیدا کردند.

1881030

دیدگاه‌ها