کد خبر : 1940622 | 08 خرداد 1402 ساعت 10:52 | 51.2K بازدید | 27 دیدگاه

روی کین:

تا دخیا هست، منچستریونایتد جام نمی‌برد!

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید هر چه زودتر جانشینی را برای داوید دخیا در نظر بگیرد.

تا دخیا هست، منچستریونایتد جام نمی‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، دخیا در دیدار پایانی منچستریونایتد در لیگ برتر که با پیروزی 1-2 این تیم برابر فولام همراه بود جایزه دستکش طلایی را از آن خود کرد.

او بیشترین تعداد کلین‌شیت را در بین دروازه‌بانان حاضر در این رقابت‌ها در طول این فصل داشت و موفق شد این جایزه را بار دیگر به دست بیاورد، اما حتی این اتفاق هم باعث نشده که کین از عملکرد این بازیکن اسپانیایی راضی باشد.

این اسطوره باشگاه یونایتد در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «منچستریونایتد باید در فصل آینده از نظر دفاعی به شکل قابل توجهی پیشرفت کند، چون آنها سال گذشته خیلی بد بودند و این شرایط نباید ادامه پیدا کند. 

1880916

همه آنها مشغول تشویق دخیا و زدن پشت او بودند. اگر من بودم، فورا او را از تیم کنار می‌گذاشتم. او جایگاهی در تیم من ندارد و قرار نیست یونایتد را به دوران فتح جام‌های متوالی برگرداند. واقعا با او چنین چیزی ممکن نیست. این ایده که بازیکنان مدام به پشت او می‌کوبند واقعا مضحک است. او فقط کارش را انجام می‌دهد.»

قرارداد دخیا با منچستریونایتد یک ماه دیگر تمام می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن به حضورش در اولدترافورد ادامه خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها