کد خبر : 1940662 | 08 خرداد 1402 ساعت 14:05 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

شاید جای علیرضا و سینا عوض شود

رقابت دو دروازه‌بان برای نیمکت‌نشینی!

دو دروازه‌بان جوان استقلال با شرایط خوب تمرینات خود را جلو می‌برند و آماده دربی می‌شوند.

رقابت دو دروازه‌بان برای نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های گذشته با توجه به مصدومیت علیرضا رضایی فرصت حضور روی نیمکت استقلال به سینا سعیدی‌فر، گلر سوم این تیم، رسید.

بعد از بهبودی رضایی نیز تا زمانی که او به شرایط ایده‌آل برسد، سعیدی‌فر همچنان روی نیمکت بود و حتی در بازی آخر لیگ برتر مقابل تراکتور وقتی ساپینتو تصمیم گرفت به سیدحسین حسینی یک مسابقه استراحت بدهد، سینا سعیدی‌فر درون چارچوب قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت.

1881105

حالا در آستانه بازی فینال جام حذفی، علیرضا رضایی، گلر جوان استقلالی‌ها، به شرایط جسمانی مناسب رسیده و آماده است تا در صورت لزوم در ترکیب قرار بگیرد. از سوی دیگر آمادگی سعیدی‌فر هم سبب شده تا ساپینتو برای انتخاب دروازه‌بان دوم خود مقابل پرسپولیس انتخاب سختی داشته باشد.

رضایی و سعیدی‌فر این روزها در تمرینات استقلال با شرایط سخت کار می‌کنند و امیدوارند تا حتی با نشستن روی نیمکت استقلال حضور در دربی حساس روز چهارشنبه را تجربه کنند. حال باید دید نظر ساپینتو در این خصوص چیست و در نهایت از بین علیرضا و سینا کدام‌یک دروازه‌بان ذخیره حسینی در بازی عصر چهارشنبه خواهند بود.

این در حالی است که بی‌شک سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، چهره ویژه بازی با پرسپولیس است. او از دربی قبلی که در جام حذفی برگزار شد خاطره خوبی دارد و حالا امیدوار است باز هم بتواند به تیمش کمک کند و جام قهرمانی حذفی را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها