کد خبر : 1940732 | 08 خرداد 1402 ساعت 18:05 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

هر چه دل‌شان خواست می‌گویند

بازیکن آژاکس در نقش کانتونا: مشت به صورت هوادار

استیون برخهاوس، هافبک آژاکس، بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل اف‌سی توئنته با یکی از هواداران این تیم درگیر شد و با مشت به صورت او کوبید.

بازیکن آژاکس در نقش کانتونا: مشت به صورت هوادار

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-1 آژاکس مقابل اف‌سی توئنته در بازی دیشب دو تیم در لیگ اردیویسه هلند زمانی که بازیکنان آژاکس در حال حرکت به سمت اتوبوس تیم‌شان بودند استیون برخهاوس، هافبک این تیم، با یکی از هواداران توئنته درگیر شد و با مشت به صورت او کوبید.

1881193

در تصاویری که از این صحنه جنجالی ثبت شده مشخص است که برخهاوس ناگهان به سمت یک هوادار که پشت نرده‌های کنار مسیر ایستاده حمله‌ور شده و با مشت به صورت او می‌کوبد. باشگاه آژاکس امروز اعلام کرد که برخهاوس را جریمه کرده است. این هافبک ملی‌پوش هلندی به خاطر اقدامی که کرده عذرخواهی کرد اما در عین حال گفت هواداران باید بدانند که نمی‌توانند هر چه دل‌شان خواست به فوتبالیست‌ها بگویند.

1881194
1881195

در جریان درگیری برخهاوس با هوادار توئنته او بعد از مشت زدن به صورت او همچنان در حال فریاد زدن دیده می‌شود و یک مامور امنیتی ورزشگاه هافبک آژاکس را گرفته و سعی دارد مانع از ادامه درگیری فیزیکی بشود.

برخهاوس امروز در پیامی اعلام کرد:" از کاری که انجام دادم متاسفم و نباید این کار را می‌کردم. در هر بازی خارج از خانه وقتی به سمت اتوبوس می‌رویم خیلی فحش می‌خوریم. من به این فحش‌ها عادت کرده‌ام ولی هواداران نباید فکر کنند که هر چه دل‌شان خواست می‌توانند بگویند. ولی واکنش من مشکلی را حل نمی‌کند و این را درک می‌کنم. کارم خوب نبود چون به عنوان بازیکن آژاکس باید الگو باشم".

1881196

دیدگاه‌ها