کد خبر : 1940864 | 09 خرداد 1402 ساعت 11:40 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کمیته المپیک به شایعه قهر حبیب کاشانی

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد این کمیته به فوتبال هم مثل سایر رشته ها کمک مالی خواهد کرد.

واکنش کمیته المپیک به شایعه قهر حبیب کاشانی

به گزارش "ورزش سه"، سیدمناف هاشمی بعد از جلسه امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید هم به صحبت پرداخت. 
دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص کمک این کمیته به تیم فوتبال امید گفت: "شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و به تیم امید نیز در کنار سایر رشته‌ها کمک می‌کنیم. در دیدار با نبی، مهدی تاج و امیر قلعه‌نویی گفتیم که کمک‌ها بزرگ نخواهد بود و ان‌شاءالله از سایر منابع هم کمک کنند تا برای اولین بار بعد از 20 سال بتوانیم مدال بگیریم. البته که کار سختی است اما شدنی است. در حال حاضر این انگیزه در کادر فنی وجود دارد و امیدوارم برای المپیک بتوانیم کسب سهمیه کنیم."
هاشمی در خصوص غیبت های حبیب کاشانی بعد از انتخاب عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید و ورود کمیته برای برپایی آشتی کنان عنوان کرد: "کاشانی مدیر قابلی است و مهدی تاج هم مدیر باسابقه‌ای است. ما اختلافاتی را به شکل مشخص ندیدیم. به ما پیشنهاد دادند چون عرف بود و ما سرپرست تیم امید را معرفی کردیم. ما مسؤول ثبت‌نام هستیم و طبق دستورالعمل‌های بازی‌ها و شورای المپیک آسیا اگر ما تیمی را تأیید نکنیم مورد قبول نیست. این عرف است که پیشنهاد بدهیم اینکه چقدر پیشنهاد ما در فوتبال مؤثر بوده است، نمی‌دانم. از این پس تمام خواسته ما مربوط به فدراسیون فوتبال است و این رشته با سایر رشته‌ها برای ما هیچ فرقی ندارد. ما در کنار آنها هستیم حمایت می‌کنیم بعید می‌دانم کاشانی قهر کرده باشد و این موضوع را از شما می‌شنوم."

دیدگاه‌ها