کد خبر : 1940952 | 09 خرداد 1402 ساعت 17:33 | 24.7K بازدید | 71 دیدگاه

پاسخ تن‌هاخ به سوال پرتکرار

یونایتد بعد از رونالدو: حالا ذهنیت تیم بهتر است

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در پاسخ به سوالی درباره جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم به صورت تلویحی پذیرفت که جدایی ستاره پرتغالی ذهنیت تیمش را بهتر کرده است.

یونایتد بعد از رونالدو: حالا ذهنیت تیم بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و کریستیانو رونالدو در ماه نوامبر گذشته با توافق دوطرفه به همکاری پایان دادند. این اتفاق بعد از مصاحبه جنجالی ستاره پرتغالی با پیرس مورگان رخ داد که در آستانه جام جهانی پخش شد. البته پیش‌تر رونالدو در یونایتد اریک تن‌هاخ به حاشیه رانده شده بود و از نیمکت‌نشینی‌هایش در این تیم عصبانی بود.

1881508

اریک تن‌هاخ امروز در مصاحبه‌ای با روزنامه تایمز با سوالاتی درباره رابطه او و کریستیانو رونالدو روبه‌رو شد و در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او بعد از جدایی رونالدو، منچستریونایتد تیم بهتری شد یا نه گفت: "اگر شما معتقدید که چنین اتفاقی رخ داده، این نظر شما است. من دوست دارم تیمی داشته باشم که فعال، دینامیک و مصمم باشد. من بارها منچستریونایتد را با این ویژگی‌ها دیده‌ام و این چیزی است که در تیمم دوست دارم. منظورم این نیست که از همه چیز راضی هستیم. راه درازی در پیش است ولی تیم ما حالا دارد این ذهنیت درست را نشان می‌دهد."

روزنامه تایمز در گزارش خود می‌گوید با اینکه تن‌هاخ مشخصا تمایلی برای صحبت کردن درباره کریستیانو رونالدو ندارد ولی پاسخ دیپلماتیک او به نوعی نشان می‌دهد او معتقد است بعد از جدایی ستاره بزرگ پرتغالی موفق شده ذهنیت مد نظرش را در یونایتد ایجاد کند.

واقعیت این است که بلافاصله بعد از جام جهانی قطر، یونایتد بدون رونالدو هفت بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشت و با صعود به فینال جام اتحادیه موفق به فتح این جام شدم. در نیمه دوم فصل بازیکنانی مثل مارکوس رشفورد و برونو فرناندس در یونایتد درخشیدند و عملکردی کم فراز و نشیب داشتند و این در دوران حضور رونالدو کمتر دیده شده بود.

1881509

دیدگاه‌ها