کد خبر : 1940987 | 09 خرداد 1402 ساعت 21:00 | 179.2K بازدید | 122 دیدگاه

این مدل تهدیدها برای فوتبال خوب نیست

قیام ساپینتو علیه بیرانوند: هواداران فراموش نکنند!

سرمربی استقلال گفت که حرکت بیرانوند در پایان دربی قبل را فراموش نمی‌کند و از تماشاگران استقلالی نیز خواست آن را از یاد نبرند.

قیام ساپینتو علیه بیرانوند: هواداران فراموش نکنند!

به گزارش "ورزش سه"، پای علیرضا بیرانوند به هر دو نشست خبری پیش از دربی پایتخت باز شد. هم یحیی گل‌محمدی در مورد گلر تیمش صحبت کرد و هم ریکاردو ساپینتو. اما گفته‌های سرمربی استقلال درباره گلر رقیب در نوع خود بسیار جالب بود و البته اینکه او به گلایه از حرکت این دروازه‌بان پرداخت.

پس از پایان شهرآورد شماره 100 بود که علیرضا بیرانوند مقابل جایگاه تماشاگران خودی ایستاد و یک شادی گل جنجالی را انجام داد. او دستش را به نشانه بریدن سر، به زیر گردنش کشید و این کار را در 2 مقطع مختلف انجام داد. حرکتی که با عصبانیت شدید هواداران و بازیکنان استقلال همراه شد.

1881558

محمدحسین مرادمند یکی از اولین نفراتی بود که در گفت‌وگو با ورزش سه وعده تلافی این حرکت بیرانوند را داد. حالا نیز در نشست خبری پیش از دربی فردا، ریکاردو ساپینتو در این خصوص به صحبت پرداخت و البته با صحبت‌هایی که چاشنی تهدید با انتقام داشت، اعلام کرد هیچ‌کس در استقلال آن حرکت را از یاد نخواهد برد.

* این مدل تهدیدهای بیرانوند برای فوتبال خوب نیست
ساپینتو در بخشی از نشست خبری گفت: به دروازه‌بانشان (بیرانوند) کاملا احترام می‌گذارم، احساس خیلی خوبی نسبت به او دارم، کامل مورد احترام من است. ولی بازیکنان، تماشاگران و همه ما کاری که او بعد از بازی مقابل ما انجام داد را فراموش نمی‌کنیم. ما باید به هم احترام بگذاریم! چه ببریم و چه ببازیم ما باید به هم احترام بگذاریم. ولی این مدل تهدید کردن‌ها برای فوتبال خوب نیست.

1881557

* تماشاگران حرکت بیرانوند را فراموش نکنند
او در ادامه به تمجید از بیرانوند پرداخت، ولی اعلام کرد هیچ‌کس حرکت او را فراموش نمی‌کند: علیرضا گلر خوبی است، من ارتباط خوبی با او دارم، ولی از کاری که انجام داد، خوشم نیامد. من این حرکت را یادم نمی‌رود و امیدوارم فردا نیز تماشاگرانمان یادشان نرود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بیرانوند پس از بازی با هوادار گفته «ساپینتو نگران نباشد هر تیمی که بهتر باشد برنده دربی خواهد شد»، گفت: اجازه دهید ببینیم فردا چه خواهد شد. من به عقیده و نظر همه احترام می‌گذارم. من ترجیح می‌دهم در زمین صحبت کنم.

1881559

دیدگاه‌ها