کد خبر : 1941013 | 09 خرداد 1402 ساعت 23:16 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی فیکس بود، حسینی تعویضی آمد؛

یک اخراجی و شکست برای ۲ لژیونر ایرانی

دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در شب شکست این تیم مقابل کاراگومروک به میدان رفتند.

یک اخراجی و شکست برای ۲ لژیونر ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که برخلاف مسابقه قبل سیدمجید حسینی را در ترکیب ابتدایی نداشت و علی کریمی را بعد از مدت‌ها در جمع نفرات اصلی می‌دید، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در استادیوم المپیک آتاترک مقابل کاراگومروک رده نهمی قرار گرفت.

کایسری اسپور در دقیقه ۹ با اخراج مدافع چپ خود ۱۰ نفره شد که همین اتفاق کاری کرد آنها تا دقیقه ۲۸ دو گل دریافت کنند و کار سختی برای جبران داشته باشند و نتوانند این کار را در مسابقه خارج از خانه مقابل کاراگومروک انجام بدهند.

یاران حسینی و کریمی که طی دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه یک تساوی و یک باخت داشتند، در دیدار امشب مقابل کاراگومروک نیز با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند تا ۴۹ امتیازی و در جایگاه هشتم جدول این رقابت‌ها بمانند و فرصت صعود به رتبه هفتم را از دست بدهند.

1881590

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که پس از دو حضور تعویضی به ترکیب ابتدایی تیمش رسیده بود، در دیدار مقابل کاراگومروک حضور ۸۴ دقیقه‌ای در زمین داشت و بیستمین بازی فصل خود را انجام داد.

سید مجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور نیز که برخلاف همیشه دیدار مقابل کاراگومروک را از روی نیمکت آغاز می‌کرد، از دقیقه ۶۴ وارد زمین شد و تعداد بازی‌های خود در سوپر لیگ ترکیه را به عدد ۲۳ رساند.

دیدگاه‌ها