کد خبر : 1941062 | 10 خرداد 1402 ساعت 09:44 | 36.3K بازدید | 6 دیدگاه

رفتار جالب مهدی پور، انگار محروم نیست!

مهدی مهدی پور با کارت زردی که در بازی با نساجی دریافت کرد، دیدار با پرسپولیس در فینال حذفی را از دست داد.

رفتار جالب مهدی پور، انگار محروم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک تاثیر گذار که بعد از رهایی از بند مصدومیت نمایش‌های خوبی در ترکیب تیم استقلال داشت، در یک صحنه به دلیل جلوگیری از حمله نساجی با کارت زرد از سوی حسن اکرمی مواجه شد و در پایان بازی و در مصاحبه با خبرنگاران تاکید کرد که تصمیم داور در این صحنه کاملا درست بود. او با دریافت این کارت زرد دو اخطاره شد و بازی با پرسپولیس را از دست داد.
با وجود این اتفاق مهدی مهدی پور بعد از بازی با نساجی اردوی تیم را ترک نکرد و در همه جلسات تمرینی استقلال حاضر شد تا در روزهای پایانی فصل جاری در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد، مهدی مهدی پور بعد از بازی با نساجی به دلیل پشت سر گذاشتن فصل سخت و طاقت فرسا و بی‌پولی در ماه‌های اخیر اردوی تیم استقلال را ترک کند و در بهترین شرایط سر بازی با پرسپولیس به اردوی تیم ملحق شود. اما او به گونه‌ای رفتار کرد که انگار محروم نیست و می‌تواند استقلال را در این بازی همراهی کند.

نکته جالب اینکه کوین یامگا هم با وجود اینکه شرایط بازی ندارد و به دلیل مصدومیت از ناحیه هسمترینگ برای بازگشت به میدان باید چند هفته‌ای صبر کند، در روزهای پایانی از فرانسه به ایران بازگشت تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. در صورت پیروزی استقلال در بازی امشب شرکت در جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی این ارزش را داشت که کوین بار دیگر به تهران برگردد و در کنار هم‌تیمی‌هایش تمرین کند.

1881686

دیدگاه‌ها