کد خبر : 1941081 | 10 خرداد 1402 ساعت 10:48 | 44.7K بازدید | 11 دیدگاه

طعنه به فرگوسن: ازدواج پسرش از دربی مهم‌تر بود

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، با کنایه خاصی به غیبت سر الکس فرگوسن در یکی از دیدارها برابر منچسترسیتی اشاره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کین پس از درگیری‌هایی که بین او و فرگوسن به وجود آمد مجبور شد که در نوامبر سال 2005 با توافق دوطرفه از این باشگاه جدا شود. 

او در طول این سال‌ها بارها تاکید کرده که جدایی‌اش از جمع شیاطین سرخ با خواسته قلبی‌اش نبوده و آنها مجبورش کردند که این باشگاه را ترک کند و نقش فرگوسن را در این میان بسیار پررنگ می‌بیند. 

همین موضوع باعث شده او بارها در طول این مدت از فرصتش برای طعنه زدن به فرگوسن استفاده کند و سرمربی سابق تیمش را زیر سوال ببرد. 

1881712

این بازیکن سابق یونایتد به همراه گری نویل، جیل اسکات و میکا ریچاردز در آستانه فینال جام حذفی در حال بررسی تاریخچه دیدارهای این تیم بودند که دیداری از نوامبر 2000 پخش شد که دیوید بکام پس از دو دقیقه موفق به باز کردن دروازه حریف شد. 

کین با دیدن تصاویر این بازی گفت: «من فکر می‌کنم این بازی 0-1 به سود یونایتد شد و بکام از روی ضربه آزاد گل زد. فرگوسن در این بازی حضور نداشت.»

وقتی جیل اسکات پرسید که دلیل غیبت فرگوسن در این بازی چه بوده، کین پاسخ داد: «او به مراسم عروسی پسرش رفته بود. چون همیشه هرکاری برای یونایتد می‌کرد درست بود، اما ظاهرا مراسم عروسی پسرش مهم‌تر بود.»

دیدگاه‌ها