کد خبر : 1941086 | 10 خرداد 1402 ساعت 11:23 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: بهشت در بوداپست

رویارویی رم و سویا در فینال لیگ اروپا صفحه نخست روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا را در بر می‌‌گیرد.

روزنامه‌های اسپانیا: بهشت در بوداپست

به گزارش "ورزش سه"، سویا و رم در بازی فینال لیگ اروپا 23-2022 امشب به میزبانی ورزشگاه پوشکاش آرنا بوداپست به مصاف هم خواهند رفت.
سویا با شکست یوونتوس و رم هم با عبور از بایرلورکوزن به این مرحله این مسابقات راه پیدا کرده‌اند. این پنجمین رویارویی دو باشگاه در مسابقات اروپایی است. پیش از این سویا دو مرتبه رم را شکست داده و رم هم فقط یک بار موفق به غلبه بر تیم اسپانیایی شده بود.
سویا تاکنون 6 بار فاتح لیگ اروپا شده و به نوعی متخصص این جام شناخته می‌شود درحالی رم در تاریخ باشگاهش فقط یک بار نایب قهرمانی لیگ اروپا را تجربه کرده است. روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به بازی فینال امشب اشاره دارند:

1881719

"هیچکس مثل ما آن را نمی‌خواهد" تیتری است که مارکا با بهره‌گیری از نوشته روی شال یک هوادار سویا آن را روی جلد چاپ کرده است. سویا در دو دهه اخیر بیش از تیم دیگری قهرمان لیگ اروپا شده است و امشب می‌تواند یک جام دیگر به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

1881720

"بهشت در بوداپست" تیتری است که روزنامه آ.س با تصویر خسوس ناواس، کاپیتان سویا پیش از پرواز به مجارستان انتخاب کرده است.

1881721

روزنامه موندودیپورتیوو خبر می‌دهد بارسلونا به بایرن اطلاع خواهد داد که به جذب یوشوا کیمیش علاقه دارد و به همین دلیل از تیتر "کیمیش هنوز ممکن است" بهره گرفته است.

1881722

"هایستاره‌ آبی اناری" روی جلد امروز اسپورت پس از جشن سالانه باشگاه بارسلونا دیده می‌شود. این رویداد حامیان بارسلونا و برندگان آن یعنی خوآن مانوئل سرات، الکس روکا، ماگو پاپ، پائو گاسول و بازیکنان تیم اصلی مردان و زنان باشگاه را گرد هم آورد.
علاوه بر این روی جلد این نشریه این تیتر به چشم می‌خورد که بارسا به لئو مسی فشار می‌آورد. این روزنامه تایید می‌کند بارسلونا به زمان نیاز دارد و انتظار می‌رود که به زودی از لالیگا برای ارائه پیشنهاد به این بازیکن، تاییدیه دریافت کند.

دیدگاه‌ها