کد خبر : 1941092 | 10 خرداد 1402 ساعت 11:43 | 11.1K بازدید | 6 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: با عشق از رم

ژوزه مورینیو و تیمش در عناوین اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیا به چشم می‌خورند.

روزنامه‌های ایتالیا: با عشق از رم

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم با هدایت ژوزه مورینیو امشب در بازی فینال لیگ اروپا به میزبانی ورزشگاه پوشکاش آرنا بوداپست به مصاف سویا می‌رود.
سویا با کسب شش عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها حریف قدرتمندی محسوب می‌شود اما تیم مورینیو هم حریف آسانی نیست.
آن‌ها که با عبور از بایرلورکوزن به این مرحله رسیده‌اند سال گذشته در فینال لیگ کنفرانس اروپا آلکمار را شکست داده و قهرمانی را جشن گرفتند. عناوین اصلی امروز روزنامه‌های ایتالیا به ژوزه مورینیو و تیمش در فینال لیگ اروپا اختصاص دارند:

1881729

گاتزتا دلو اسپورت تیتر اصلی‌اش را به جریمه فدراسیون فوتبال ایتالیا برای یوونتوس اختصاص داده نوشته که این میزان جریمه برای یوفا قابل قبول نیست و ممکن است اتحادیه فوتبال اروپا یووه را از رقابت‌های اروپایی محروم کند. "رم، دوباره جام را بالا ببر" تیتر اصلی این نشریه برای دیدار امشب رم و سویا در فینال لیگ اروپاست. رمی‌ها فصل گذشته قهرمان جام کنفرانس شدند و گاتزتا امیدوار است که این تیم بتواند یک جام دیگر به دست بیاورد.

1881730

کوریره دلو اسپورت صفحه اول را به حضور رم و ژوزه مورینیو در فینال لیگ اروپا اختصاص داده است: "برای تاریخ."
در سمت چپ، صفحه در مورد وضعیت یوونتوس نوشته شده است: "آنیلی توافق را رد کرد." ناپولی به دنبال مربی جدید است:"دی لورنتیس همه کار می‌کند. ترمز ناگهانی برای لوئیس انریکه، کونسیسائو دوباره بالا می‌آید.

1881732

"بازگشت به آینده." توتو اسپورت در صفحه اول نسخه امروز به یوونتوس اشاره دارد:"یووه با عدالت ورزشی تمام شد، از امروز صحبت از فوتبال است."
در فضای بالای صفحه هم برای فینال لیگ اروپا بین سویا و رم این تیتر انتخاب شده است: "به پیش رم!"

1881733

نشریه ایل رومانیستا برای دیدار امشب رم و سویا در فینال لیگ اروپا تیتر زده: "با این همه عشق می‌توانیم". این نشریه از سفر 20 هزار رمی برای دیدار امشب به بوداپست خبر داده و معتقد است که با حمایت این هواداران، تیم مورینیو می‌تواند سویا را شکست بدهد.

دیدگاه‌ها