کد خبر : 1941097 | 10 خرداد 1402 ساعت 11:57 | 138.8K بازدید | 41 دیدگاه

سورپرایز PSG با رونمایی پیراهن جدید: حضور مسی!

حضور لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در تصاویر منتشر شده به مناسبت رونمایی از پیراهن جدید پاری سن ژرمن باعث تعجب بسیاری شده است.

سورپرایز PSG با رونمایی پیراهن جدید: حضور مسی!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد و بسیاری در انتظار جدایی او از این باشگاه هستند. 

در حالی که گزینه‌های بسیاری از بارسلونا تا الهلال یا اینترمیامی به عنوان گزینه‌های احتمالی این بازیکن برای فصل آینده معرفی می‌شوند، حضور او در تصاویر رونمایی از پیراهن فصل آینده پاری سن ژرمن باعث شگفتی بسیاری شده است. 

1881738

این ستاره آرژانتینی در کنار دیگر چهره‌های مطرح پی اس جی از جمله کیلیان امباپه، نیمار و مارکو وراتی در تصاویر منتشر شده از پیراهن فصل جدید این تیم دیده می‌شود. 

همین موضوع باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال تمدید قرارداد مسی با پی اس جی بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد، اتفاقی که با توجه به انتقاد و اعتراض شدید هواداران این تیم به عملکرد این بازیکن بسیار بعید به نظر می‌رسد.

1881742

بسیاری از رسانه‌ها در روزهای اخیر از توافق قطعی مسی با الهلال برای پیوستن به لیگ عربستان با دستمزدی هنگفت خبر داده بودند اما هنوز هیچ خبری به صورت رسمی اعلام نشده است.

1881743

دیدگاه‌ها