کد خبر : 1941196 | 10 خرداد 1402 ساعت 19:29 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

حردانی و مرادمند همچنان به‌جای یامگا و غلامی

دو استقلالی‌‌‌ای که از ترکیب رفتند و برگشتند (عکس)

بازی کردن محمدحسین مرادمند و صالح حردانی در ترکیب اصلی استقلال اتفاقی نبود که چند روز پیش هواداران این تیم منتظرش باشند.

دو استقلالی‌‌‌ای که از ترکیب رفتند و برگشتند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو ستاره استقلال اگرچه با تجربه بالای خود همواره بهترین عملکرد را در ترکیب این تیم ارائه دادند و تاثیرگذاری‌شان را نشان داده‌اند، اما برای دربی در فینال حذفی شاید کمتر کسی تا چند روز پیش تصور می‌کرد در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

با توجه به بازگشت کوین یامگا به ایران خیلی‌ها تصور می‌کردند این بازیکن فرانسوی به دربی برسد و به جای حردانی در دفاع راست به میدان برود، اما یامگا هنوز بهبود پیدا نکرده و حتی در لیست 20 نفره نیز قرار نگرفت.

1881891

عارف غلامی نیز به واسطه مصدومیتی که از بازی گذشته با نساجی سراغش آمده بود، در تمرینات گروهی روزهای گذشته شرکت نکرد و به همین خاطر از ترکیب اصلی کنار رفت. غلامی امروز روی نیمکت ذخیره‌ها حضور دارد و مرادمند دوباره در ترکیب اصلی قرار گرفته و زوج رافائل سیلوا شده است.

1881890

با همه این اتفاقات مرادمند و حردانی که سال گذشته جزء ارکان تاثیرگذار قهرمانی استقلال بودند، در مهم‌ترین بازی فصل تیمشان به میدان خواهند رفت و تلاش می‌کنند در این دیدار نیز شرایط خوبی را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها