کد خبر : 1941205 | 10 خرداد 1402 ساعت 19:47 | 39K بازدید | 8 دیدگاه

تلافی سرخ‌ها بر سر سیدحسین

پرسپولیسی‌ها گلر استقلال را با سنگ زدند! (عکس)

تماشاگران پرسپولیس با پرتاب سنگ‌های متعدد به سمت سیدحسین حسینی، او را مصدوم کردند.

پرسپولیسی‌ها گلر استقلال را با سنگ زدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های دربی پیش از شروع مسابقه به اوج رسیده است. همه چیز به خوشحالی علیرضا بیرانوند در پایان شهرآورد قبلی برمی‌گردد که پس از پیروزی پرسپولیس، او 2 مرتبه با یک شادی جنجالی و به نشانه بریدن سر حریف، دستش را به زیر گردن کشید.

این خوشحالی سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس به مذاق استقلالی‌ها خوش نیامد و آنها در مصاحبه‌هایی به این موضوع اشاره کردند. روز گذشته نیز ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرد از این کار بیرانوند ناراحت است و آن را فراموش نمی‌کند و امیدوار است که هواداران استقلال نیز در بازی امروز آن را فراموش نکنند.

1881904
1881905
1881906
1881907
1881908

این صحبت‌ها باعث شد بازیکنان و سرمربی پرسپولیس صبح امروز با انتشار یک استوری، به حمایت از بیرانوند بپردازند. با این حال، این بازیکن در مراسم گرم کردن پیش از بازی، برخلاف تمامی دربی‌های قبلی، دست به کار عجیبی زد و تصمیم گرفت در سمت جایگاه هواداران استقلال مشغول گرم کردن شود.

این حرکت بیرانوند باعث شد جو استادیوم متشنج شود. او در واکنش به شعارهایی که علیهش داده می‌شد دستش را پشت گوشش گذاشت که در ادامه سنگ پرانی استقلالی‌ها را به دنبال داشت. با حضور بیرو در سمت جایگاه آبی‌ها، سیدحسین حسینی نیز مجبور شود در سمت جایگاه هواداران پرسپولیس گرم کند. طبیعتا هواداران سرخ‌پوش نیز در تلافی شعارهای تماشاگران رقیب، از خجالت کاپیتان استقلال درآمدند.

هواداران پرسپولیس ابتدا شعارهایی علیه حسینی دادند و او نیز دقیقا حرکت بیرانوند را تکرار کرد و دستش را پشت گوشش گذاشت و با لبخند، مشغول گرم کردن شد. در شرایطی که کاپیتان استقلال با بهزاد غلامپور مشغول تمرین بود، ناگهان پرتاب پاره سنگ بزرگی به سمت حسینی، با پای او برخورد کرد.

سیدحسین نیز بلافاصله پای خود را گرفت و کمی از مقابل دروازه دور شد. بهزاد غلامپور با برداشتن این سنگ پرتاب شده از سوی هواداران پرسپولیس، آن را به ناظر مسابقه نشان داد. در ادامه نیز کاپیتان آبی‌ها به ادامه گرم کردن مشغول شد تا خود را برای آغاز مسابقه آماده کند.

دیدگاه‌ها