کد خبر : 1941226 | 10 خرداد 1402 ساعت 21:10 | 89.6K بازدید | 13 دیدگاه

سیوهای تماشایی این سنگربان؛

درخشش دوباره بیرانوند: عجب عکس‌العملی!

علیرضا بیرانوند در اوایل نیمه دوم به بهترین شکل دروازه پرسپولیس را نجات داد.

درخشش دوباره بیرانوند: عجب عکس‌العملی!

به گزارش "ورزش سه"، از همان 24 ساعت قبل از بازی و نشست خبری سرمربی استقلال بود که علیرضا بیرانوند تبدیل به مهم‌ترین نام دربی 101 شد. حرکت این دروازه‌بان باتجربه بعد از دربی اردیبهشت ماه و پس از پیروزی قرمزپوشان، اصلا به مذاق هواداران و اعضای باشگاه استقلال خوش نیامد و حتی کادر فنی و بازیکنان این تیم علنا تاکید داشتند به دنبال انتقام از علیرضا بیرانوند و پرسپولیس هستند.

ویدئو: 302348

از همان بدو ورود این سنگربان به میدان برای گرم کردن بود که هواداران استقلال به بدترین شکل ممکن از علیرضا بیرانوند استقبال کردند و هر چه دم دست داشتند سمت او پرتاب کردند. حتی در ادامه نیز بازیکنان استقلال تمایلی به دست دادن به بیرو نشان ندادند. اما علی‌رغم این شروغ دشوار، علیرضا بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس تا دقیقه 50 بوده است.

او در نیمه اول و قبل از تک گل پرسپولیس، به زیبایی ضربه محکم و تماشایی ارسلان مطهری را مهار کرد و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود. اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که مهدی قایدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و این بار نیز علیرضا بیرانوند به شکل فوق العاده‌ای دروازه پرسپولیس را نجات داد. اگر قرمزپوشان با همین نتیجه به برتری برسند و قهرمان جام حذفی شوند، بی‌تردید علیرضا بیرانوند نقش مهمی در این موفقیت بزرگ خواهد داشت.

دیدگاه‌ها