کد خبر : 1941248 | 10 خرداد 1402 ساعت 23:28 | 20K بازدید | 11 دیدگاه

به این تیم احترام بگذارید؛

پورعلی‌گنجی: برای پرسپولیس دست بزنید

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس قهرمانی و کسب دو گانه در یک فصل را سخت دانست.

پورعلی‌گنجی: برای پرسپولیس دست بزنید

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی پس از تجربه دومین جام قهرمانی متوالی همراه با پرسپولیس در دربی 101 عنوان کرد: «به همه هواداران داخل استادیوم و آن‌هایی که در خانه بازی را دیدند، تبریک می‌گویم که انرژی مثبت فرستادند. نمی‌دانم چطور از آن‌ها تشکر کنم. این‌همه لطف از آن بالایی بر می‌آید که شامل حال ما شد.»

او ادامه داد: «امسال با وجود مشکلات و سختی‌ها، مصدومان، جدایی بازیکنان، شرایط دشوار بود؛ ولی تمرکز کامل را حفظ کردیم و با قدرت مثل برادر کنار هم بودیم و توانستیم مزد زحماتمان را با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بگیریم.»

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: «حالا همه ایران به افتخار پرسپولیس دست می‌زنند و انرژی مثبت می‌فرستند که این تیم لایق بهترین‌ها و کسب جام در هر سال است.»

پورعلی‌گنجی تصریح کرد: «بازی فینال با تیم بزرگ استقلال که مهره‌های خیلی خوبی داشت، سخت بود ولی امروز به مراتب بازی بهتری از قبل توسط پرسپولیس دیدیم و به نظرم روان کار کردیم. امروز یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس در لیگ و حذفی بود که فقط یکی، دو موقعیت به استقلال دادیم و در دقیقه 9+90 گل خوردیم؛ ولی توانستیم برگردیم و گل بزنیم.»

او تأکید کرد: «خدا را شکر این اتفاق تاریخی است و پرسپولیس برای دومین‌بار دبل کرد که ما هم در این جام حضور داشتیم. همان‌طورکه سروش رفیعی گفت طرفداران، مدیران و بازیکنان تیم‌های مقابل به پرسپولیس و مجموعه‌اش احترام بگذارند تا در کنار این‌ها، یک جام بالا بردنِ خیلی خوب ببینیم.»

دیدگاه‌ها