کد خبر : 1941281 | 11 خرداد 1402 ساعت 00:45 | 175.1K بازدید | 36 دیدگاه

میرزایی خطاب به هواداران: چه کار باید می‌کردیم!؟

هواداران بازیکن استقلال را به دادگاه بردند (عکس)

رضا میرزایی، هافبک مصدوم استقلال، در حالی که از داوری دربی به شدت عصبانی بود از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در برابر انتقاد هواداران دفاع کرد.

هواداران بازیکن استقلال را به دادگاه بردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال که رقابت قهرمانی را در لیگ برتر به پرسپولیس باخته بود در فینال جام حذفی به دنبال جبران این ناکامی بود. این تیم با گل دقیقه 11+90 محمد حسین مرادمند از شکست در وقت‌های قانونی گریخت، اما در دقایق پایانی نیمه دوم وقت‌های اضافه دروازه خود را بار دیگر توسط امید عالیشاه بازشده دید تا این جام را هم از دست بدهد.

هواداران تیم آبی که به امید فتح جام حذفی در ورزشگاه حضور یافته بودند با این شکست با ناامیدی آزادی را ترک کردند. آنها در پایان بازی از عملکرد شاگردان ریکاردو ساپینتو ناراضی بودند.

در این لحظات رضا میرزایی در کنار سکوها سعی در دفاع از عملکرد تیمش داشت و مکالمات جالبی بین او و هواداران شکل گرفت. هواداران استقلال معتقد بودند که بازیکنان تیم‌شان در این دیدار اصلا فوتبال بازی نکردند و به راحتی قهرمانی را از دست دادند. میرزایی اما داور و اشتباهاتش را عامل شکست تیمش عنوان کرد.

او که به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود و با عصا در ورزشگاه حضور یافته بود، مثل هواداران تیمش ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید و با صدای بلند سعی داشت حرف‌های خود را به گوش آنها برساند. هافبک آبی‌ها با اشاره به اشتباه داور در اعلام خطایی که منجر به گل دوم پرسپولیس شد گفت: "به امام حسین خطا نبود! وقتی داور خطای اشتباه گرفته ما دیگر چه کار می‌توانیم بکنیم؟!"

1882119

هواداران استقلال بدون توجه به دفاعیات میرزایی به اعتراض خود ادامه دادند ولی میرزایی همچنان با هیجان و حرارتی بالا سعی داشت تا از هم‌تیمی‌هایش دفاع کند: "خطا نبود! خطا نبود! داوری که فقط 7 بازی قضاوت کرده و یکی دیگر جایش آمد! تیم داشت خوب بازی می‌کرد، ولی داور وقت اضافه نگرفت!"

هافبک آبی‌ها وقتی دید که اعتراض هواداران ادامه دارد و توضیحاتش هیچ تاثیری روی آنها ندارد با ناراحتی صحنه را ترک کرد و سوال خبرنگاران کنار زمین که از او در مورد شانس قهرمانی استقلال برای سال بعد را جویا می‌شدند بی‌پاسخ گذاشت.

ویدئو: 302391

دیدگاه‌ها