کد خبر : 1941282 | 11 خرداد 1402 ساعت 00:53 | 53.9K بازدید | 7 دیدگاه

با پرسپولیس برنده همه چیز شدم

گولسیانی: با ریالی شدن قراردادم مشکل خواهم داشت

گئورگی گولسیانی می‌گوید از موضوع ممنوعیت احتمالی قرارداد دلاری بی‌خبر است، اما قطعا با آن مخالفت خواهد کرد.

گولسیانی: با ریالی شدن قراردادم مشکل خواهم داشت

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی یکی از بهترین بازیکنان فصل پرسپولیس بود که علاوه بر عملکرد مثبت دفاعی، بهترین گلزن تیمش در این فصل نیز لقب گرفت. او پس از بازی دربی و قهرمانی تیمش در جام حذفی در مورد مسائل گوناگونی گفت‌وگو کرد که آن را می‌خوانید:

*منتظر لیست تیم ملی گرجستان هستم
من منتظر لیستی هستم که تا چند روز آینده معلوم می‌شود. اگر در آن لیست باشم خوشحال خواهم شد، اما اگر نباشم هم مشکلی نیست، ادامه خواهم داد.

*با پرسپولیس برنده همه چیز شدم
شش سال است که من در ایران هستم و در این سال‌ها هیچ چیزی برنده نشده بودم، اما امسال من برنده همه چیز شدم که بسیار برایم بااهمیت است‌.

1879681

*لایق قهرمانی بودیم
درمورد بازی چه می‌توانم بگویم؟ بازی بسیار سختی بود. می‌دانید استقلال تیم خوبی است ولی ما بهتر بودیم. ما بازی‌هایی را می‌‌بریم که دشوار هستند. ما در دقایق آخر گل خوردیم که از لحاظ روانی بسیار سخت است، ولی توانستیم خودمان را مدیریت کنیم و جریان بازی را تغییر دادیم و در نتیجه بازی را بردیم. ما لایق این برد هستیم و من از بابتش خوشحالم.

* احتمال ممنوعیت قرارداد دلاری
نه من هرگز این موضوع را نشنیدم. حتما با این قانون مشکل خواهم داشت، چون پول ایران بسیار نوسان دارد. اما الان اهمیتی ندارد فقط می‌خواهم قهرمانی را جشن بگیرم و در مورد قرارداد بعدا صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها