کد خبر : 1941369 | 11 خرداد 1402 ساعت 14:14 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای دو بازی دوستانه به روسیه می‌رویم؛

آغاز اردوی تیم المپیک از فردا

رضا عنایتی با اعلام برنامه آماده‌سازی تیم امید از باشگاه‌ها درخواست کرد که همکاری لازم را با این تیم داشته باشند.

آغاز اردوی تیم المپیک از فردا

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی که هدایت تیم امید را با هدف صعود به المپیک ۲۰۱۴ آغاز کرده است، در نشست خبری امروز خود، از برنامه‌هایی که برای آماده‌سازی تیمش پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک دارد، پرده برداشت و از باشگاه‌ها درخواست کرد همکاری لازم را با او داشته باشند.

ویدئو: 302485

عنایتی توضیح داد: از فردا اردوی خود را شروع می‌کنیم و یک هفته در تهران هستیم و پس از آن به عراق می‌رویم و بعد از این تورنمنت نیز کمپ ۸_۷ روزه‌ای در عراق خواهیم داشت. مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری یک اردوی خارجی هستیم و احتمال دارد به روسیه برویم تا ۲ بازی دوستانه انجام بدهیم. بزرگ‌ترین دغدغه ما برای انتخابی المپیک در شهریور این است که پس از یک ماه بتوانیم یک هفته قبل از شروع مسابقات بازیکنان را در اختیار داشته باشیم‌؛ با صحبت‌هایی که انجام داده‌ایم دوستان گفته‌اند این اتفاق می‌افتد.

او همچنین تاکید کرد: ۵_۴ روز پس از حضور در مقدماتی المپیک باید به بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو برویم. دغدغه‌های خیلی زیادی داریم. وقتی لیگ شروع شود، شرایط مقداری سخت خواهد شد و می‌طلبد دوستان هماهنگی خوبی داشته باشند. باید قانونی تصویب کنند تا اجبار شود و دلخواهی نباشد که سرحال بودیم به تیم امید بازیکن بدهیم و هر وقت سرحال نبودیم، بازیکن ندهیم زیرا این موضوع به ما ضربه می‌زند. تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و اطلاعات کلی را دادم. رسانه تیم هم برنامه های پیش رو را بار دیگر اطلاع رسانی خواهد کرد.

ویدئو: 302484

دیدگاه‌ها