کد خبر : 1941371 | 11 خرداد 1402 ساعت 14:40 | 19.3K بازدید | 11 دیدگاه

اولویت پیولی در بازار نقل و انتقالات: مهاجم می‌خواهم

استفانو پیولی، مربی میلان، انتظار دارد تیمش را در فصل نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند تا حضور پرقدرتی در لیگ قهرمانان فصل بعد داشته باشد. اولویت هم خرید یک مهاجم است.

اولویت پیولی در بازار نقل و انتقالات: مهاجم می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، میلان که برای سومین سال پیاپی سهمیه لیگ قهرمانان را گرفته، از نظر مالی با خیالی آسوده‌تر پا به بازار نقل و انتقالات تابستانی می‌گذارد و پیولی هم از مدیران باشگاه درخواست کرده چند بازیکن جدید بخرند. اولویت هم با خط حمله است، چون انتظار می‌رود زلاتان ابراهیموویچ باشگاه را ترک کند.

همچنین میلان از عملکرد آنته ربیچ و دیووک اوریگی راضی نیست و آنها را می‌فروشد و تنها گزینه باقی‌مانده برای پیولی در خط حمله، اولیویه ژیرو است که قراردادش را تا تابستان 2024 تمدید کرده است.

1882286

گفته می‌شود هدف اصلی روسونری در بازار نقل و انتقالات، لویس اوپندا است، اگرچه اتلتیکو مادرید و لایپزیش برای خریدن این مهاجم 23 ساله با باشگاه لانس فرانسه در تماس بوده‌اند. قرارداد اوپندا با لانس تا سال 2027 است.

میلان همچنین آلوارو موراتا (اتلتیکو مادرید)، جانلوکا اسکاماکا (وستهم) و مارکو آرناتوویچ (بولونیا) را هم زیر نظر دارد. در عین حال، گفت‌وگو با چلسی برای خریدن روبن لوفتوس چیک ادامه دارد. انتظار می‌رود دایچی کامادا، هافبک هجومی اهل ژاپن نیز در روزهای آتی تست‌های پزشکی را در میلان پشت سر بگذارد. او با پایان قراردادش با آینتراخت فرانکفورت به عنوان بازیکن آزاد به سن سیرو می‌رود.

دیدگاه‌ها