کد خبر : 1949810 | 19 تیر 1402 ساعت 17:43 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی فاش کرد: با مالدینی دعوا کردیم!

استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.

پیولی فاش کرد: با مالدینی دعوا کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، مربی میلان امروز در آغاز تمرینات فصل جدید با رسانه‌ها حرف زد. هنوز فصل شروع نشده، میلان تغییرات بزرگی داشته است. مالدینی، مدیر ورزشی و اسطوره باشگاه در پایان فصل قبل برکنار شد و تونالی هم در ازای 70 میلیون یورو به نیوکسل فروخته شد.

پیولی درباره فروش هافبک ایتالیایی گفت: «از نظر فنی، جای او به شدت خالی شده و باید به درستی پر شود. این انتقال فرصت خوبی برای دو باشگاه و او بود، سخت بود کاری جز این انجام می‌شد.»

روسونری روبن لوفتوس چیک را خریده اما به دنبال هافبک‌های بیشتری است چون علاوه بر جدایی تونالی، اسماعیل بن‌ناصر هم مصدوم شده و چند ماه در دسترس نخواهد بود.

1896548

حالا که مالدینی و ریکی ماسارا رفته‌اند، نقل و انتقالات باشگاه زیر نظر جورجو فورلانی، رئیس باشگاه و جفری مانکادا، رئیس بخش استعدادیابی انجام می‌شود. پیولی ادامه داد: «می‌خواهم از مالدینی و ماسارا تشکر کنم. آنها یکی از دلایل حضور من در اینجا هستند.

من همیشه احساس کرده‌ام که در مرکز پروژه باشگاه قرار دارم. عادت داشتم با پائولو و ریکی حرف بزنم، حالا با مانکادا و فورلانی صحبت می‌کنم. این ماه خیلی کار کرده‌ام. رابطه عالی داشتیم. البته جر و بحث‌هایی بود، به خصوص وقتی که جام را بردیم، ولی همیشه احترام برقرار بود.»

دیدگاه‌ها