کد خبر : 1941416 | 11 خرداد 1402 ساعت 19:06 | 51.2K بازدید | 14 دیدگاه

کاپیتان کریم در آستانه ترک برنابئو

استوری مشکوک بنزما: این پیام جدایی است!

کریم بنزما بعد از انتشار اخباری درباره قطعی شدن جدایی‌اش از رئال مادرید، مجددا یک استوری اینستاگرامی که به درخشش او در رئال اشاره داشت منتشر کرده است. از این استوری بنزما به عنوان خداحافظی با رئال یاد شده است.

استوری مشکوک بنزما: این پیام جدایی است!

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش چندین رسانه اسپانیایی مدعی شدند که جدایی کریم بنزما از رئال مادرید قطعی شده است. این در حالی بود که در چند روز گذشته بعد از انتشار اخباری درباره پیشنهاد نجومی باشگاه عربستانی الاتحاد به او هواداران رئال مادرید با حساسیت منتظر اطلاع از سرنوشت ستاره فرانسوی‌شان بودند.

بنزما پیشنهاد 200 میلیون یورویی باشگاه عربستانی برای حضور دو فصله او را به فلورنتینو پرز اطلاع داده و باشگاه رئال مادرید در نهایت با جدایی او موافقت کرد.

کریم بنزما در اولین واکنش به جدایی‌اش از رئال پستی اینستاگرامی از یک روزنامه‌نگار فرانسوی به نام ژولین لورنز را بازنشر کرد که به دوران درخشش او در رئال اشاره داشت. در این استوری عکسی از بنزما با پیراهن رئال مادرید دیده می‌شود و عبارت "گل‌ها، جام‌ها، سبک و میراث: یکی از بهترین‌ها" بر روی این تصویر نوشته شده است. این استوری بنزما از سوی بسیاری از هواداران به عنوان خداحافظی او با رئال تفسیر شده است. اهمیت بازنشر استوری ژولین لورنز توسط کریم بنزما این است که این خبرنگار فرانسوی یکی-دو ساعت پیش در یک توییت اعلام کرد که بنزما در حال جدایی از رئال مادرید است. به همین علت است که بازنشر استوری او توسط ستاره فرانسوی از سوی خیلی‌ها به عنوان تایید این ادعا تفسیر شده است. 

1882379

بنزما تا ساعتی دیگر در مراسم اهدای جوایز روزنامه مارکا شرکت می‌کند و این مراسم به عنوان خداحافظی رسمی او با هواداران رئال خواهد بود.

رئال مادرید و در صدر آنها فلورنتینو پرز خواستار تمدید قرارداد بنزما شده بودند و در این زمینه نیز تلاش زیادی انجام دادند. با این حال، لوس بلانکوس از این بازیکن خواسته بود تا در سریع‌ترین زمان ممکن تصمیمش را به مدیران باشگاه اعلام کند تا در صورت جدایی، به فکر بازیکن جانشین باشند.

1882380

دیدگاه‌ها