کد خبر : 1941427 | 11 خرداد 1402 ساعت 20:02 | 34.2K بازدید | 36 دیدگاه

رونالدو: راضی‌ام و به بازی در النصر ادامه می‌دهم

کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره نارضایتی او از شرایطش در عربستان پاسخ داد و گفت خودش و خانواده‌اش کاملا راضی هستند و او به بازی در النصر ادامه خواهد داد.

رونالدو: راضی‌ام و به بازی در النصر ادامه می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در مصاحبه‌ای با سایت لیگ حرفه‌ای عربستان به شایعات اخیر درباره نارضایتی او از شرایطش در این کشور پاسخ داد و ضمن تکذیب شایعات گفت با همراه خانواده‌اش از همه چیز راضی است و به بازی در این تیم ادامه خواهد داد.

رونالدو در این مصاحبه با اشاره به مراسم استقبال از او در باشگاه النصر از آن به عنوان مراسمی شگفت‌انگیز یاد کرد و گفت حالا خودش را در النصر در خانه احساس می‌کند. ستاره پرتغالی گفت: "اولین روزی که به اینجا آمدم را خاطرم هست. همانطور که انتظار می‌رفت کمی عصبی بودم ولی استادیوم پر از جمعیت بود و خانواده‌ام کنار من بودند. ما در فضایی جدید بودیم. ولی حالا همه چیز عوض شده. من راحت هستم و با شرایط اینجا سازگار شده‌ام."

1882388

ستاره پرتغالی النصر در ادامه گفت: "من الان خودم را در خانه احساس می‌کنم. همه چیز عالی است و من به بازی در این تیم ادامه می‌دهم. روزی که از من استقبال شد روز متفاوتی بود. آن استقبال یکی از بهترین خاطرات من از فوتبال بود. وقتی در بدو ورود از شما به این شکل استقبال می‌شود در ادامه مسیر روی شما تاثیر می‌گذارد."

دیدگاه‌ها