کد خبر : 1941430 | 11 خرداد 1402 ساعت 20:12 | 114K بازدید | 40 دیدگاه

گمانه‌زنی‌های اینترنتی واقعیت ندارد

واکنش بنزما به شایعات: هیچ‌ جا رئال نمی‌شود!

کریم بنزما با حضور در مراسم جایزه اسطوره روزنامه مارکا، جایزه خود را از این روزنامه اسپانیایی دریافت کرد.

واکنش بنزما به شایعات: هیچ‌ جا رئال نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم تقدیر از کریم بنزما توسط روزنامه اسپانیایی مارکا در حالی آغاز شد که میگل کوئینتانا به عنوان مجری روی صحنه رفت و اعلام کرد جایزه اسطوره مارکا (MARCA Leyenda) به کریم بنزما اهدا خواهد شد.

سپس 12 کودک که هر کدام پوستری در دست داشتند روی صحنه آمدند تا در کنار بنزما قرار بگیرند. روی هر پوستر افتخارات بنزما در فوتبال نقش بسته بود. ستاره فرانسوی با پیراهن رئال 25 عنوان قهرمانی به دست آورده و به صورت مشترک با مارسلو پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است. بنزما با پیراهن رئال یک بار فاتح پیچیچی شده و برای این تیم 456 گل به ثمر رسانده است. تنها بازیکنی که در تاریخ این تیم گل‌های بیشتری از او زده کریستیانو رونالدو با 647 گل است.

1882392

بنزما روی صحنه آمد و بعد از عکس گرفتن با این 12 کودک شروع به صحبت کرد. کاپیتان رئال گفت: "وقتی به رئال مادرید آمدم بچه بودم البته نه به اندازه این‌ها! ولی 21 سالم بود. می‌خواستم از حضور در رئال لذت ببرم. نگاه کنید در این تیم چه افتخاراتی به دست آورده‌ام. هیچ باشگاهی مثل رئال ماردید نیست و هیچ حسی زیباتر از بازی کردن در سانتیاگو برنابئو پیدا نمی‌کنید. ورزشگاهی که بزرگ‌ترین اسم‌های این ورزش در آن بازی کرده‌اند."

کاپیتان رئال مادرید درباره جایزه اسطوره مارکا گفت: "کسانی که تا حالا این جایزه را به دست آورده‌اند بهترین هستند. اسطوره‌های واقعی. من واقعا افتخار می‌کنم که اینجا هستم و اسمم در کنار کسانی خواهد آمد که این جایزه را دریافت کرده‌اند."

1882393

بهترین لحظه‌ای که بنزما در رئال مادرید تجربه کرد
مسیری که سال گذشته تا قهرمانی در چمپیونزلیگ طی کردیم خاص بود. نمی‌دانم این دوباره تکرار می‌شود یا نه ولی بهترین مسیری بود که من تا حالا طی کرده‌ام. هر وقت وارد زمین می‌شوم احساس می‌کنم هوادارها عاشقم هستند و این به من اعتماد به نفس می‌دهد. برای همین است که می‌خواهم برای آنها هر کاری در توانم است انجام بدهم. ما همیشه یازده نفر در زمین هستیم و یار دوازدهم ما در برنابئو است.

عملکرد فردی کریم
همیشه به هم‌تیمی‌هایم نیاز داشته‌ام و دارم. این جایزه و دیگر جوایز فردی به همه بازیکنان رئال تعلق دارد.

من نه شماره 9 هستم نه 10 و نه 9.5 ... من بلدم چطور گل بزنم ولی عاشق فوتبال هم هستم و به حرکت کردن در زمین و پاس گل دادن هم خیلی علاقه دارم. من کارهایی می‌کنم که در دیگر مهاجم‌ها کمتر دیده شده. رونالدو به سانتیانا شبیه نیست و من مثل رونالدو نیستم. هر چند سعی می‌کنم مثل او دیده بشوم.

1882391

کریم بنزما درباره آینده‌اش
من به کارم در رئال افتخار می‌کنم و از حضور در این تیم لذت می‌برم. رفتن به والده‌بباس برای تمرین کردن برای من شغل نیست. من همیشه از رئال به صورت ذهنی لذت می‌برم. دیروز تمرین کردم و امروز و فردا هم با تیم تمرین دارم.

من فردا و روز شنبه تمرین دارم و در حال حاضر در مادرید هستم.

شایعات درباره جدایی کریم بنزما
چه بگویم؟ درباره آینده‌ام؟ من در رئال مادرید هستم. این صحبت‌ها در اینترنت است. ولی واقعیت چیز دیگری است.

بهترین گل کریم به نظر خودش کدام بود؟
گل پاننکایی که به منچسترسیتی زدم. با خودم گفتم امروز در استادیوم اتحاد گل می‌زنم و همینطور هم شد.

سپس نوبت به خوان ایگناسیو گایاردو، مدیر مارکا رسید که روی صحنه رفته تا جایزه ستاره فرانسوی را به او اهدا کند. مدیر مارکا در صحبت‌های خود درباره بنزما گفت: "تصور کنید فلورنتینو در عمرش چقدر سفر کرده. ولی هیچ سفری به اندازه سفر او به خانه بنزما برای رئال پر سود نبود. در آن لحظه کریم 21 ساله بود و سفرش در مسیر افتخار را شروع کرد. ما افتخار می‌کنیم که نام تو وارد لیست جوایز ما می‌شود." در نهایت کریم بنزما جایزه MARCA Leyenda را از دست مدیر این روزنامه دریافت کرد تا نامش در فهرست اسطوره‌های مارکا ثبت شود. 

1882403

دیدگاه‌ها