کد خبر : 1941439 | 11 خرداد 1402 ساعت 21:11 | 52.2K بازدید | 7 دیدگاه

از آقای گل پرتغال تا قهرمان چند لیگ اروپایی

14 لژیونر در جدیدترین فهرست امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی 14 بازیکن لژیونر را به اشکال مختلف در فهرست خود قرار داده که البته 5 نفر از آنها در اردوی اولیه حضور خواهند داشت.

14 لژیونر در جدیدترین فهرست امیر قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم‌ ملی برای مینی‌‌کمپ خرداد ماه در حالی اعلام شد که در بین 24 بازیکن اولیه، نام 5 لژیونر در کنار 19 بازیکن لیگ برتری دیده می‌شود. احسان حاج‌صفی، محمد نادری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امیرحسین حسین‌زاده و شهاب زاهدی 5 بازیکنی هستند که از شروع در اختیار کادر فنی تیم‌ ملی خواهند بود.

با این حال شش لژیونر شاغل در لیگ‌های اروپایی که هنوز از اردوی تیم باشگاهی مرخص نشده‌اند نیز در فهرست نهایی قرار دارند که برای اردوی بیشکک به اردوی تیم‌ملی ملحق خواهند شد: «مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی، صادق محرمی، سردار آزمون و مجید حسینی.»

همچنین علاوه بر این 11 بازیکن که در تورنمنت کافا حضور خواهند داشت، اللهیار صیادمنش نیز مورد توجه سرمربی تیم‌ ملی بود اما او به دلیل مراسم ازدواجش در خارج از کشور، با موافقت قلعه‌نویی، در این اردو حاضر نخواهد بود.

همچنین احمد نوراللهی و شجاع خلیل‌زاده در کمپ تیم‌ ملی حضور خواهند داشت اما در کنار کادر پزشکی دوره نقاهت خود را سپری خواهند کرد و باید دید شرایطشان چطور پیش می‌رود.

نکته مهم اینکه برخلاف لیست فروردین، در این فهرست هیچ اشاره‌ای به نام سامان قدوس نشده تا مشخص شود قلعه‌نویی این بار نظر مثبتی روی هافبک فصل گذشته تیم برنتفورد نداشته است.

نسبت به لیست قبلی علاوه بر قدوس، علی قلی‌زاده نیز حضور ندارد که علت غیبت او مصدومیت است و شاید در اردوی بعدی آماده حضور در زمین باشد.

دیدگاه‌ها